• Sandrisen80

Erfarenheter av Resebolaget NAZAR?

Tänkte ta en riktigt mysig resa sommaren 2010. Vi har 2 barn som då är 5 och nästan 1 år.
    Ville kolla om någon har åkt med NAZAR. Känner ingen som har åkt med det resebolaget. Var dom bra/dåliga?
    Har sett riktigt fina hotell med dom. Vi tycker att hotellet är viktigt när vi åker med småbarn. All Inclusive är toppen när man har barn!
    Nu är jag sugen på nåt av deras Pegasos hotell i Turkiet. Nån som bott på det hotellet kanske?
    Vill höra vad Ni tycker!

• Svar på tråden Erfarenheter av Resebolaget NAZAR?
  • Mudd

Åkte med Nazar till Turkiet förra året, hotellet Aqua Fantasy. Det var jättebra. Vi ska åka igen 2011 till Pegasos när svärmor fyller 60.

• Alice2004

Har oxå bara positivt att säja om Nazar .

• MyDream

Vi var på pegasos world för 3 år sedan. Vi hade en toppen semester!
    Det var tredje gången vi åkte med nazar, vi kan absolut tänka oss att åka med dom igen!

• 3mamman

De hade ju en salmonellaskandal på Pegasos World för ett par år sedan, tror det togs upp på Uppdrag granskning.

Jag har aldrig åkt med dem, så det finns nog andra som vet mer.

• MyDream
    3mamman skrev 2009-08-12 23:00:38 följande:
    De hade ju en salmonellaskandal på Pegasos World för ett par år sedan, tror det togs upp på Uppdrag granskning. Jag har aldrig åkt med dem, så det finns nog andra som vet mer.
    Ja det stämmer! Det var efter att vi varit där, vi blev inte sjuka.
    Trots det skulle jag absolut tänka mig att åka dit igen.
  • Sandrisen80
    3mamman skrev 2009-08-12 23:00:38 följande:
    De hade ju en salmonellaskandal på Pegasos World för ett par år sedan, tror det togs upp på Uppdrag granskning.Jag har aldrig åkt med dem, så det finns nog andra som vet mer.
    Oj då, det lät ju inte bra! Man får väl hoppas att personalen är bättre utbildade nu då i hygien å livsmedelshantering ...
    Förhoppningsvis kanske det inte lär hända igen då!
  • Empan81

Kom hem från Pegasos World idag. ÅÅÅÅK dit =) heelt underbart! Såå rent o fräscht, God mat, superhärlig pool, jättebra barnklubb. Vi är verkligen helnöjda! Hör av dig om du vill veta mer =)

• sandy bell

Mina föräldrar kom hem från pegasus world den 11 oktober, dom hade haft en toppen resa! var hur nöjda som helst. Rent och fint. God mat. Stora fina pooler... mm mm

• Empan81

sandy bell skrev 2009-10-17 09:31:21 följande:

Mina föräldrar kom hem från pegasus world den 11 oktober, dom hade haft en toppen resa! var hur nöjda som helst. Rent och fint. God mat. Stora fina pooler... mm mm
    Då måste vi varit på samma resa =)
  • Daniel434

Hej! Har precis kommit hem från resa med Nazar till Turkiet, Pegasus Royal. Detta var min bästa semester någonsin. Jag har ingenting att klaga på.

Lyssna inte på de negativa recensionerna - jag googlade själv innan jag åkte och såg då en massa negativt. Ingenting stämde. Jag åkte med min son och vi nyttjade av oss både miniklubb (för barn) och träningsmöjligheter (för vuxna). Allt var hög kvalité.

Skriver detta eftersom det inte finns så många omdömen av Nazar som verkar stämma. Rätt skall vara rätt. Naturligtvis jobbar jag inte för företaget ifråga.

Svar på tråden Erfarenheter av Resebolaget NAZAR?