• Sandret

Bra bokklubb?

Min svärmor har lovat att betala en bokklubb i ett år till min dotter som är 6 månader.
    Nån som kan tipsa om nån bra?

• Svar på tråden Bra bokklubb?
  • Tesselajnen

Jag gick med i två bokklubbar till min lilla kille då han var knappt ett halvår, Go Boken och Alla Barns Bokklubb, efter några månader så gick jag ur Alla barns bokklubb för jag tyckte inte att deras böcker motsvarade mina förväntningar.

Men Go boken kan både jag, lillkillen och maken rekommendera VARMT! Underbara böcker som är jättefina och superbra på alla sätt och vis! Just nu (han är 15 månader) är det mycket "interaktiva" böcker man får, med luckor och sådan man kan titta under för att se vad som gömmer sig, vilket han älskar. (De har åldersinriktade paket så man får böcker som passar just sitt barn.)

Titta på deras hemsida och se vad du tycker =) (www.goboken.se)

• karmasus

Jag rekommenderar Barnens bokklubb.
    Man får ett bokpaket ca 1 gång i månaden om man inte avbeställer den. Klubbtidningen tipsar om massor med kul böcker.

Jag brukar inte handla ofta, men får massor med bra tips i tidningen

www.barnensbokklubb.se

• Evilina

skulle också vilja slå ett slag för barnens bokklubb. om du beställer via internet har du tillgång till hela deras sortiment och kan välja precis de böcker du själv tycker om. samt att de har spel, filmer och leksaker.

• Åsa09

Jag skulle rekommendera Barnens Bokklubb som just har ett sånt upplägg för mormor el liknande. Har själv haft det även om vi nu själva är medlemmar. Man kan välja vem som ska betala paketen o vart tidningen ska skickas.

• Sandret

Nu har vi önskat "Barnens Bokklubb" och hon skall fixa det!
    Hoppas vi blir nöjda! :)

Hörde mig för om GoBoken och många var missnöjda med att grejerna var trasiga, åldersanpassningen inte stämde och att dom var väldigt påstridiga efter att man gått ur. Ringde flera gånger och undrade varför osv...

Svar på tråden Bra bokklubb?