lundabor som planerar barn? =)
Har fått kontakt med en del fl-tjejer men alla har barn, skulle vara kul att träffa någon som inte har barn ännu och försöker med första barnet? =)
Har fått kontakt med en del fl-tjejer men alla har barn, skulle vara kul att träffa någon som inte har barn ännu och försöker med första barnet? =)
ingen?
Hej!
Jag bor visserligen i Eslöv, men jag svarar ändå! :) Jag är mitt inne i "försöka-få-barn" svängen och det vore kul att lära känna fler som också är det. Hur länge har ni försökt?
sen maj, ni då? =)
Vi har försökt länge, över 2 år.
ojdå.. fått någon hjälp?
Vi har påbörjat en utredning. Så förhoppningsvis får vi hjälp.
vad skönt för er.. jobbigt att gå så länge och längta men att det inte händer något..
Ja, det är ganska frusterande. Hoppas ni lyckas bättre! *ler*. Har du haft barnlängtan länge?
Hej!
Hur har det gått?
Jag fick + på ägglossningsstickan på dag 31, jag som förväntade mig mens. Helkonstigt!!! Så, det blir väl mens om 2 veckor skulle jag tro. Tvivlar på att det skulle ha blivit något nu. (Tror inte det blir något eftersom cykeln är förlängd). Sen vid nästa cykel (när KK i lund har öppnat igen) ska jag spolas. *hjälp*. Så om det inte ser helt galet ut hoppas jag att vi kanske kan lyckas därefter, när det fri passage så att säga. :P Om något är helt fel så blir det viktras för mig och sedan IVF.
Är din pojkvän lika engagerad i det hela som du är?
hej
testade neg idag igen.. ska kontakta bm nästa vecka och höra vad hon säger. min sambo är lika sugen som jag men han tycker inte jag ska hålla till här inne för han tror det stressar mig. Din då?
Hej!
Tråkigt att höra! :( Berätta gärna vad bm säger sen.
Jodå, min är delaktig ibland, men ibland känns det som om jag vill mycket mer än han. Men det kanske bara är en känsla, jag vet inte.
Kan inte ringa bm, min mamma är här hela veckan och hon vet inte att vi försöker. Så får vänta en vecka till..
Tror att killar har svårt att visa de känslorna.
Aha, aj då. Du kan inte ringa när hon är ute eller så?
Okej, håller en tumme för dig! :)
Här är nog mensen på gång snart skulle jag tro. :/
Hej!
Hur går det här då? :P
www.facebook.com/malinwardphotography nyfödd syskon o bröllopsfotograf