Hej du som skrivit att Eurobabys vagnar inte håller hög kvalitet.
Jag var där igår 2/6 och tittade på deras vagnar, man blev väl emottagen , fick fin demonstatration av en mycket kunnig kvinna i 50 års åldern som hade 2 egna barn.
Ett 30 tal vagnar fanns i deras utställning tillsammans med färgprover ( sittdelarna) på alla deras vagnar , man fick vagnen med sig direkt i valfri färg av de vagnar de hade på sitt stora lager ( som också blev förevisat , = stor ordning rent och snyggt , egen verkstad där serviceteknikern jobbar med service 7 dagar i veckan. + att han monterar vagnarna körklara utan kostnad.
Dessutom fick jag se deras reservdelslager som var otroligt stort och välsorterat.
Vi köpte en vagn och betalade den , sedan fick vi den levererad till vårt hotell ( Radisson i Stockholm ) för vi skulle åka tillbaka till Malmö , min man hade sprungit Maraton i Stockholm.
En sagolik fin service som inte kostade ett enda öre
En annan sak Vi fick sitta i företagets vackra trädgård och i lugn och ro studera både vagnen och omgivningen,
ingen påträngande försäljare som till varje pris skulle sälja, utan allt var korrekt precis så som man önskar stt det skulle vara i en babyaffär.
Här fanns verkligen inget tingeltangel utan allt sköttes helt proffsigt av de två arbetande personer som jobbade på söndagen.
Jag har varit inne i många stora babyaffärer i Malmö och ingenstans har jag någon gång mött så trevlig personal som förevisat vagnarna och man slapp höra att det här är sista vagnen....
Korrekt och trevligt bemötande, man bugar och tackar
Josefine strahle , Malmö