Ngn mer i Växjö som är hemma med barnen till hösten?
Skall ha mina två barn på 1,5 och 3 år hemma under hösten är det någon mer som ska det och som känner för att träffas och leka lite???!!!
Skall ha mina två barn på 1,5 och 3 år hemma under hösten är det någon mer som ska det och som känner för att träffas och leka lite???!!!
Jag ska vara hemma hela hösten, Är mamma ledig nu till min lilla flicka på 1 månad och har sonen på 1,5 lite på dagis nu under hösten
Grattis till det nya lilla livet, hur känns det att vara tvåbarnsmamma nu då?
Kommer ihåg att det var riktigt kaos i början mne jag hade sambon hemma två dagar varje veka, rena lyxen.
Nu har jag börjat fundera på barn tre men sambon är väl inte riktigt lika inne på det, he, he!
Ja men exakt så kände jag med så började jag tänka på att det tredje barnet kanske blir utanför om man har två så tätt och sedan väntar längre meddet tredje.
Kan trösta dig med att det blir bättre med tiden, dety som jag tyckte var bra med att dottern var så liten var att den där riktiga svrtsjukan aldrig infann sig.
Vi har det lite jobbigt fortfarande men sonen är väldigt mjölkallergisk så vi har svårt att vara ute med honom var som helst och lite svårt med öppna förskoaln men annars funkar det bra här hemma. Nu har yngsta precis kommit på hur man springer i soffan men det brukar ju lugna sig efter ett tag!
hej hej, blir inte mer denna gång :)
Hej,
jag är hemma med mina barn och träffas gärna! Jag har tre flickor, 9 år, 6 år och 2 år är de. De stora tjejerna kommer ju att vara i skolan på vardagarna. Jag bor i Växjö.
jennypeach, hur länge kommer du vara hemma med yngsta?
Oj ursäkta att svaret dröjt, jag har inte varit inne på Familjeliv på flera dagar! Jag har vårdnadsbidraget fram tills juni nästa år, sedan får vi se. Jag skulle helst vara hemma ett par år till efter det.