bra dating sida ?
är det någon som vet om det finns någon bra dating sida ?
är det någon som vet om det finns någon bra dating sida ?
Prova Happypancake.se den är jag medlem i,
Den är gratis så man kan både maila få mail fllirta mm finansieras via reklam.
Lycka till :)
Jag kan bara föreslå match.se där träffade jag min kärlek
Jag kan bara föreslå match.se där träffade jag min kärlek
ni som e medlemmar på match,e-kontakt, osv e det värt pengarna för å va medlem där?
träffade min sambon på singelty
singel pappa83 skrev 2009-07-26 19:39:13 följande:
Träffade min på e-kontakt ska jag tillägga..
Ja jag börjar nog tror att det kan vara värt att börja betala för sig på mötesplatser där det kostar något. Jag har varit i många år i olika omgångar haft profiler på alla dessa gratis mötesplatser och där har det inte gått bra alls för mig, många är bara ute efter ett knull eller är det jag som ser ut som en hora eller nåt haha vet inte.
Jag har hittat en datingsajt där man även kan hitta aktiva vänner, www.sportdate.se
Riktigt kul sajt och man lär sig mkt om träning och god hälsa och kan samtidig flirta med många snygga och välsvarvade personer =)
Har personligen ingen lust att betala pengar för att dejta? No thx XD Gå ut på krogen eller bli medlem på gratis communitys istället XD
Hej jag har själv jätte bra erfarenhet av en sida som heter nordiclovers . Com så den kan jag varmt rekomendera:) håller tummarna att ni hittar kärleken ?
Håller helt med, beror på vad man har i åtanke.
Happypancake är ju lite allmän, bodycontact är ett annat alternativ. Har själv prövat mig fram och använt www.sexplorer.se men den bästa för min del var www.hittakknu.se