• Svar på tråden 16 and pregnant.
  • Ruggugglan
    pussgurkan86 skrev 2009-07-19 22:08:42 följande:
    uuscchhh ja vad sorgligt. har precis kollat på det.
    Sambon kom hem när jag tittade på avsnittet. "Men herregud, vad har hänt? Har jag gjort något?" sa han och såg helt förstörd ut. Haha.
    BF 19 januari.
  • pussgurkan86

Fragile Flower skrev 2009-07-19 22:27:06 följande:

Sambon kom hem när jag tittade på avsnittet. "Men herregud, vad har hänt? Har jag gjort något?" sa han och såg helt förstörd ut. Haha.
    ja det var jätte sorgligt men dom var jätte modiga och osjälviska tyckte jag.

jag tycker att alla dom 15-16 åringar som vill bli med barn ska kolla på detta för det här är verkligheten.
  • Ruggugglan
    pussgurkan86 skrev 2009-07-19 22:34:42 följande:
    Fragile Flower skrev 2009-07-19 22:27:06 följande: ja det var jätte sorgligt men dom var jätte modiga och osjälviska tyckte jag. jag tycker att alla dom 15-16 åringar som vill bli med barn ska kolla på detta för det här är verkligheten.
    Jag tyckte också det. Så stronga, trots föräldrarna som hela tiden pikade och betedde sig som barn själva.
    Precis. En lektion.

Nu var jag visserligen 16år när jag blev gravid, men jag mognade med rollen och har alltid klarat det bra. Men många tonåringar verkar tro att det är en lek. De tänker inte på vakna nätter där man sitter som en zombi eller på att barnet kan få kolik osv.
    Blev förfasad när jag såg den danska variationen av unga mödrar. Jag hoppas verkligen inte att det ser ut så i Sverige. Nu hade de säkert bara med de värsta typerna. De mer vettiga ställer väl kanske inte upp. De visar den typiska "fördommen" mot unga föräldrar.
    BF 19 januari.
Svar på tråden 16 and pregnant.