• Achillea

    poppar ni poppkorn när en tråd kniper

    Ni som oftast skriver att nu ska jag poppa poppkorn, då en tråd spårar ut oavsett åt vilket håll den nu tar. Poppar ni verkligen poppkorn medans ni följer dramat eller är det bara något ni säger för att visa att ni ser dramat i tråden?


    ♥Why does my heart, feel so bad? (Moby)♥
  • Svar på tråden poppar ni poppkorn när en tråd kniper
  • micki

    korkade alternativ. jag använder det inte, jag har inte ens hört det.

    inte fan blir jag förbannad och anmäler allting!

  • Achillea
    micki skrev 2009-07-19 02:14:26 följande:
    korkade alternativ. jag använder det inte, jag har inte ens hört det.inte fan blir jag förbannad och anmäler allting!
    Jasså det tycker du, har hört detta ord användas ganska friskt och som sagt tråden riktar sig ju till de som använder detta uttryck eller hur
    ♥Why does my heart, feel so bad? (Moby)♥
  • micki

    jag trodde att det riktade sig till alla som är medlemmar?

    Dessutom kan de aktiva faktiskt avstå från uttrycket utan att bli sur och anmäla allting. Eller hur?

  • Zaria

     Ja! Här poppas det poppkorn sedan förljer jag dramat, tätt med att halft dö på kuppen, sätter bara popkornen i halsen av allt roligt tjaffs, utnämnda offer, vet bästare och dramaqueens haha

    Ja ibland så

  • Achillea
    micki skrev 2009-07-19 02:16:29 följande:
    jag trodde att det riktade sig till alla som är medlemmar?Dessutom kan de aktiva faktiskt avstå från uttrycket utan att bli sur och anmäla allting. Eller hur?
    Men snälla detta är en omröstningstråd, många använder sig av det uttrycket där av undrar jag om de slår slag i saken eller om de blir irriterade och hellre anmäler inlägg de anser gå i strid med familjelivs forumregler, dessutom är det fritt fram att att skriva det liksom anmäla inlägg man anser inehålla påhopp, vilkt inte är helt ovanligt när trådar spårar ur. Vad är det för fel med det tycker du, att anmäla inlägg?
    ♥Why does my heart, feel so bad? (Moby)♥
  • Achillea
    Mandragora skrev 2009-07-19 02:17:56 följande:
    Poppa popcorn?Jag har heller aldrig stött på uttrycket här.
    Ser det säkert 5 gånger i veckan, men det kanske beror på vilka rum man mest är inne i. Kr och etik är vad ordet mest florerar i
    ♥Why does my heart, feel so bad? (Moby)♥
  • micki

    Achillea, jag har väl aldrig sagt att något är fel? Jag sa att alla blir inte sura och anmäler bara för att de inte poppar popcorn. That´s it.

  • Airlee

    Nej, men när jag säger att jag dricker vin så gör jag alltid det.

Svar på tråden poppar ni poppkorn när en tråd kniper