var kan jag köpa smink online?
Har ni någon bra sida där man kan köpa smink..bra och billigt. ..Måste ej vara en svensk sida.
Har ni någon bra sida där man kan köpa smink..bra och billigt. ..Måste ej vara en svensk sida.
Finns ju en mängd sidor, men det beror ju också på vad du menar med "billigt". Om du tänker märkessmink som är billigare än i handeln så finns ju till exempel www.eleven.se, www.accessora.se och www.donnabeauty.se
Sist så köpte jag sminkborstar till ett bra pris från www.tikei.se och fick också små prover på deras mineralsmink. Borstarna var superbra och sminket verkade också helt ok.
Är man ute efter lite mer originella och medvetna märken så finns en del på www.bjuti.se
Samtliga av dessa är ganska snabba med sina leveranser och håller en bra prisnivå tycker jag.
Lycka till i jakten!
Eleven.se är en bra sida :) sen finns ju en hel del grejer på ebay, om man jämför priser kan man göra riktiga fynd där! :)
E.L.F
där köper jag allt mitt smink, tar ca 7-14 dagar att få det och är mkt billigare än i Sverige.,
På sminkrea.se finns tips på massor av nätbutiker i England och USA som säljer billigt smink till Sverige. Det är oftast mycket billigare att beställa smink från England än från Sverige, smidigt också eftersom det inte tillkommer någon tull eller moms.
Beautyplanet, Feelunique, Glamazon, Eleven
Jag tror Sephora skickar till Europa, dom har oslagbart sortiment och märken, kolla Sephora.com. Ulta.com är väldigt lika, vet inte om dom skickar overseas dock.
Håller med om att Sephora.com är bra, de har ett fantastiskt utbud och mycket bra priser! De skickar dock inte till Europa (då får man beställa från den franska sidan och den är mycket dyrare och på franska förstås). Har själv ändå ofta gjort beställningar från Sephora.com eftersom det går att lösa om man skaffar sig en adress i USA genom något företag som sysslar med vidarebefordran av försändelser, t.ex. USGoBuy.
Beror ju på vad du söker men www.jadisi.se har en del.
Mina favoriter -
Ikateohouse, beautybay, glamazon, styledbybeauty, bangerhead.se, chichicostmetics, doftochsmink, bubblebox, parelle, cherryculture, lookfantastic,
Alla dessa sidor är underbara. Favoriten av alla är nog beautybay dock. Fri frakt och dom har bra märken och extremt billiga priser. :)
Hej tänkte bara säga att jag köper allt mitt smink från nätet och oftast ebay här är det senaste jag beställde och är riktigt nöjd så det är ett kanon tipps :)
www.nordicfeel.se brukar ha bra pris på sina produkter om man jämför med andra hemsidor, dessutom är det fri frakt, jag skulle inte rekommendera utländska hemsidor då dem flesta brukar ta extra pengar för tullen. Andra sidor så som lycko.se och eleven.se har bra pris på smink med, köpte nyligen en make up store ögonskugga där för bara 69 kr vilket är billigt för att vara ett dyrt märke. Det finns andra sidor där det finns billigt smink men frakten gör att allt blir dyrt. Hoppas du fick svar på din fråga :)
Cocopanda.se handlar jag på.