• kexan

Hur får man en donator

Vi har misslyckats med syskonförsök och för att få kunna görat igen kostar det 45000 + att vi ska bidra med en donator.

Pengar kan man fixa men vet ej hur jag ska kunna fixa nån som vill donera ägg till någon. Jag får ju inte äggen från donatorn jag hittat utan får då en annan..Detta är för att det är ont om donatorer.
    Vill ju så gärna ha ett syskon men vet inte hur jag ska kunna bidra med en donator hur frågar man hur gör man för att hitta nån.

Något tips..

• Svar på tråden Hur får man en donator
  • Reborn

Prova att ta kontakt med föreningen surrogat.nu
    Handlar visserligen om surrogatmödraskap i första hand, men kanske går det även hitta donator den vägen?
    Lycka till!

• kexan

Tack för snabbt svar. det är ju så typiskt att det är bara det som ska hindra en för att få ett barn ... Tack

• Lundby87

Kanske kan finnas nån i vardagslivet med som skulle kunna hjälpa till med detta. lät dock hysteriskt att ni skall stå för sådan här summa själva.

• kexan

Ja visst är det mycket pengar men att bidra med en donator är svårare det är ju inte som att gå och fråga nån om en vardagstjänst direkt.

Det är så svårt vill ju så gärna försöka igen , men det är en donator som krävs och pengar såklart men det kan man låna eller spara.

• Lundby87

Tanken har slagigt mig läst om detta hur det funkar i sverige osv. Det som jag tycker är kasst är att dem står enbart för resorna eller förlorad arbetstid men som student tar man ju lån.. sen kanske man själv skall vara klar med barna födandet då man hjälper andra osv. skall läsa lite mer för det skulle värma att kunna hjälpa något par där ute. sen vilket det blir eller när det vet jag inte skulle som sakt vilja veta mer om det inte hittat så överdrivet mycket info. för gör även ont detta ingrepp om jag fattat det rätt. Du får gärna ge info till mig ang detta i min inbox på fl

Svar på tråden Hur får man en donator