• Rickard

Pappor i Göteborg

Hej!
    Jag tänkte höra om det finns intresse för pappor med barn i min Julias ålder (1 år den 28 juli) att träffas och snacka, fika och vara i Slottsskogen. Det behöver inte vara något särskilt bara umgås och hjälpas åt kring vad barn behöver i den utveckling de är i. Låter pretto men det ska det inte vara, bara avslappnat.

Hör av er om det är intressant.

• Svar på tråden Pappor i Göteborg
  • Tärningspelaren

Jag var på väg att skriva att jag gärna hade haft pappaträffar och barnvagnsrally tills jag såg att du var Gaisare..

• Hårdrock i blodet

Tjena tjena!!

Här har du en stolt pappa till 2 små liv, en flicka på 1år å 11 mån å en kille på 9mån. Det skulle vara kul å träffas å hitta på nåt bus med ungarna.

• Rickard

Hej!
    Det var kul att se att folk har hört av sig. Julia, min lilla tjej är på dagisinskolning nu halva dagarna och det är bara en vecka kvar innan min pappaledighet är slut. Men det hade ändå varit kul att hinna hitta på nåt nästa vecka, sen kanske det finns möjlighet på någon helgförmiddag när folk kan. Mina två helger framåt händer det dock mycket, söndag 6:e september kanske hade varit en idé. Förslag nästa vecka kan vara måndag, torsdag eller fredag eftermiddag. Exempelvis träffas vid Café Zenit vid allmänna vägen, parallellgata till Karl Johans gatan. Där finns även en stor lekplats vid Söderlingska tomten.

Hör av er. Ha det.

Svar på tråden Pappor i Göteborg