• Svar på tråden Alltså snälla!
  • Sandra johansson 85

Hmm, normalt... :S

• RåsaPrinSessa

ja vad säger man..stackars människa som inte har nåt vettigare för sig än å klaga på andra..

• SomeOone

Näh ussch säger bara, Stackars lilla människa som ej har bättre saker för sig än att klaga på andra..

Hon kanske själv mår dåligt och då går det ut över andra.

Flörta med turkarna på högtorget lät ju jävligt roligt/ intressant !?? ....Not!

• s0fie

haha men shit vilket människa det finns då folk till allt hur gammal e hon?hon ser inte en dag äldre ut än 14...

• SomeOone

Mm gammal ser hon inte ut att vara iallafall
    Men tror det stod i hennes blogg att hon skulle göra en plastik operation eller nått
    så över 18 måste hon väl vara? Men kan hålla med om att hon ser inte ut att vara över 14 år ialf.

• s0fie

haha nej men hon skriver ju mkt bara för att få läsare så man kan ju hoppas på att hon inte menar allt hon säger förhoppningsvis men hon ser inte ut att ha så mkt innanför pannbenet;)

• superagge

Snacka om en störd liten flicka. Med det tänket kommer hon inte att komma långt i livet.

• pussgurkan86

varför bry sig om vad alla andra skriver??? hon får tycka vad hon vill och ni får tycka vad ni vill.

• Dahlia

Oj oj oj... Det är riktigt synd om vissa människor i samhället. Den där lilla damen kommer inte att komma långt i livet!

• Sizin

hum orka med såna storbystade damer med fake blont hår-.- de dom säger går in genom örat och ut genom det andra ^^ och de e skandal att hon måste skriva "Every one loves mee" haha ;P

• AmandaaElisabeth
    Winglur skrev 2009-07-14 13:48:28 följande:
    Men gud, vem är hon?! Är hon på riktigt? Shit vilken människa...
    ja hon är på riktigt och tjänar en jävla massa pengar på att skriva den skiten!
  • SomeOone

Det ser ju fan ut som att hon är helt svart i ansiktet av brun utan sol grejen eller vad det nu är! ^^not pretty...^^

• Tonx

Dum och dum. Rätt smart skulle jag säga, för även om hon skriver en massa bullshit så tjänar hon förmodligen mer pengar än nån av er som klagar på det hon skriver. Säkerligen mer än mig också.

• MejaKiZnic

Såna bloggare är det bara att ignorera och så fort någon frågar vem det är så ska man bara be personen att aldrig sätta sin fot där*

• Lia85

Gick in på bloggen, men skyndade mig snabbt som attans därifrån. Blir mörkrädd av sånna åsikter, även om hon kanske har till syfte att provocera. Skamligt att hon tjänar pengar på sån skit.

• oktoberlycka83

Frågan är ju också hur mycket av det hon menar och hur mycket hon skriver för att folk ska besöka bloggen. Hon skriver ju ganska tydligt att hon bloggar för att tjäna pengar. Alla som gått in på sidan bara genom den här länken har ju gjort att hon tjänat ännu mer.
    Skulle hon vara allvarlig med dom åsikterna är det ju riktigt sorgligt.

• Afrodithe

Hon blir nog vuxen någon gång hon med. hoppas jag i alla fall och då kommer hon nog att ångra lite av det hon skriver...

• Miracle Cats

Av kommentarerna att döma, så fick hon ju napp av en massa yngre, som får hennes kommentarslista att låta som en sandlåda. Varför ta åt sig?

• heidi021

Jag säger bara såhär.. Vart är vi påväg ?
    Det är nästan sorgligt

Svar på tråden Alltså snälla!