Svårt att andas (vecka 38)
Jag har så otroligt svårt att andas.
Magen har sjunkt så det borde blivit bättre, men det är värre.
Jag grips av panik ibland över att inte få luft...ska det vara såhär resten av graviditen?!?
Jag har så otroligt svårt att andas.
Magen har sjunkt så det borde blivit bättre, men det är värre.
Jag grips av panik ibland över att inte få luft...ska det vara såhär resten av graviditen?!?
Kolla upp det där så det inte är små blodproppar bara. En kompis till mej fick det nämligen och hon fick väldigt tungt å andas... Fast du känner väl själv om det känns normalt för graviditeten eller ej gissar jag. Det kan ju kännas så ändå menar jag.
Så fick jag också i min förra grav. jag kunde andas men det kändes som att jag inte fick luft eller tillräkligt med syre.
Jag har läkartid imorgon för kramp i benet så jag ska försöka härda ut, men det blir inte bättre av att man oroar siog (för det är svårt att inte göra)
Samma här vecka 34+1... Kan tänka mig att det känns så här när man har astma....
En annan fråga när vi är inne på detta med att bäbisen ska sjunka (och det blir lättare att andas igen). Har detta ngt med om han/hon är fixerad eller inte? Min har nämligen varit fixerad sen minst tre veckor tillbaka redan. KOmmer magen att sjunka ändå längre fram?
Är i vecka 35+6 och har åxå väldigt svårt att andas. Värker i både bröstkorg och lungor emellan pga dåligt luftflöde.
Kan inte ligga ner utan typ 3 dynor under huvudet..annars tappar jag andan helt.