• närtvåblirtre

Flera unga gravida? :)

Har just plussat, den 25/6. Är i vecka 6. (5+4).
    Vi är huuur lyckliga som helst. :D
    Har bf enligt fl den 22/2-2010. Vilket är två dagar före min 20års dag :) Kanske får världens bästa födelsedags present? :)

Kanske ska tillägga att jag är 19år och killen är 21år. :)

Vore roligt att prata med någon i ungefär samma ålder, eller folk som fått barn i tidig ålder och kanske har lite tips? :)

• Svar på tråden Flera unga gravida? :)
  • MaliinTroll

Grattis till pluset!!!

Jag är inte gravid..vad jag vet om
    Men testade för någon vecka sen, men var neg..
    Tycker det är konstigt, skulle ha mens den 18:e... så väntar på test från testlagret.

• närtvåblirtre

MaliinTroll

Jag skulle ha haft mens den 19/6 också, men den kom inte, och visst var det en knodd i magen. Hoppas den vill stanna bara :)

Tack!! :)

Hoppas det är bebis för dig också, du kanske ska vänta någon dag till och testa igen? :D

• Lovepopcorn

heej här är en till:)

plussade den 9/6:) och enligt fl så är jag i v8 ( 7+2)

jag är 19 år o fyller 20 i oktober:) killen är 22..

• MaliinTroll

Hehe, ja jag hoppas men killen vill vänta. Jag ska testa så fort testen har kommit på posten :D Vilket test testade du med?

Lääängtar så efter barn.

• närtvåblirtre

MaliinTroll

Jag tror jag testade med clearblue, eller vad de heter? :) En blå förpackning iallafall. Också blire ett plus eller ett minus :P
    Jag var på hel spänn när jag gick till apoteket så jag tog bara ett och betalade. Sen smugglade jag ut de innanför byxorna sen när jag skulle gå på toa och kissa, för både syster och pappa var hemma :P Ville inte att dom skulle se :P

Vill din kille vänta? Varför? Känns de inte bra för honom nu?
    Då kanske ni borde vänta ju?

• Lovepopcorn

närtvåblirtre

tack tack:)
    nej inte direkt planerat nu men hade tänkt att börja tillverkningen efter sommaren:)

jag mår jätte bra.. var illamående i bara 2veckor ca sen försvann de konstigt...

hur mår du då o var din lill planerad??

• MaliinTroll
    närtvåblirtre skrev 2009-06-27 20:43:20 följande:
    MaliinTroll Jag tror jag testade med clearblue, eller vad de heter? :) En blå förpackning iallafall. Också blire ett plus eller ett minus :P Jag var på hel spänn när jag gick till apoteket så jag tog bara ett och betalade. Sen smugglade jag ut de innanför byxorna sen när jag skulle gå på toa och kissa, för både syster och pappa var hemma :P Ville inte att dom skulle se :P Vill din kille vänta? Varför? Känns de inte bra för honom nu? Då kanske ni borde vänta ju?
    Hahaha du har inte berättat det för familjen än?
    Har älskar barn, och trivs ihop med barn...men han är rädd..
    jag har alltid testat med rfsu. och nu ska jag testa testlagrets.
  • närtvåblirtre

Lovepopcorn

Alltså, vi hade planerat att försöka i juli-augusti och körde med kondom. Men kondomen kom fram lite sent, så de blev en bebis. Men vi är lika glad för de. Vi hade ju pratat om de och både ville ändå. Men vi hade tänkt att väntade vi någon månad till så kanske jag hade hunnit fått jobb. Men de löser sig nog ändå, för jag tror jag har ett jobb på g nu ändå :)
    Så det känns jätte bra för både mig och pojkvännen :)

jag mår jätte bra, fast har super ont i brösten, och har molande värk i tjejmagen. Är hungrig ofta och kissis ofta :P

Har ni berättat för någon?
    Om ni itne har berättat för päronen, när tänker ni göra de? :) Och hur?

• närtvåblirtre

MaliinTroll

Nej, jag har varit gravid förut men slutade i abort. Och mamma var itne alls glad över att jag var gravid, så jag vet itne om jag vågar berätta än?
    Hon kanske blir arg?
    Fast nu är det ju helt annat, jag är äldre, jag och min pojkvän har varit tillsammans längre, vi har bostad osv...

Svar på tråden Flera unga gravida? :)