• Ver a

Grästorp (Jönköping)

Hej!

Är nyinflyttad på Grästorp (i Jönköping) och väntar mitt andra barn i slutet av oktober. Undrar om det finns någon mer familjelivare som ska vara hemma i höst/vinter. Vore trevligt med lite promenad- och fikasällskap! Hör av er!

• Svar på tråden Grästorp (Jönköping)
  • AmammaA

Hejsan!
    Hoppas ni trivs på grästorp... Jag väntar mitt första barn i början av jan och bor på mariebo... vore kul att hitta på nåt

• Musungen

Åh..jag vill oxå bo på grästorp! Ingen som vet någon som ska flytta?:)

• spring

Hej!
    Vi är ett gäng gravida som bor i Jönköping med omnejd som har träffats i tråden www.familjeliv.se/Forum-11-263/m69870043.html.

Alla utom en (som fick en liten tjej nyligen) är fortfarande gravida och vi har träffats två gånger och haft jättetrevligt. Vi har startat en sluten facebookgrupp där vi numera kommunicerar med varandra.

Om ni som håller till i denna tråden är intresserade av att hänga på oss så är ni jättevälkomna.

Vi ska träffas imorgon på Waynes kl. 18.00. Det är bara att dyka upp. Det är inte svårt att hitta oss eftersom alla är höggravida

Själv har jag planerat snitt inbokat 18 nov. 

Jag hoppas vi ses!         

• spring

Oj! Såg nu att detta är en jättegammal tråd
    Hittade först tråden i mobilappen och där såg jag inget år. Men nu när jag sitter på datorn så ser jag ju året.  

• Musungen

De är bara lilla jag spm skriver här haha missade också att de är en gammal tråd :) min tjej är redan 3mån :)

Svar på tråden Grästorp (Jönköping)