-
-
Svar på tråden Var köpa rolig gravidtröja???
-
Undrar också!! "Bebis" tröjorna är tråkiga.
-
På gladagrodan.se finns massor med roliga tröjtryck som man kan köpa (billigt=) som man sen själv stryker på valfri tröja. En hel del gravidtryck
-
Mhe! Va konstigt hela min text försvann, tur att rubriken fick fram min fråga iaf. Ingen som vet?????
-
www.gladagrodan.se/product_info.php
Det här trycket är kul!! :D -
svarar också gladagrodan.se massor av roliga tryck!
-
Empan81: Tack! Blir de bra de trycken, vet du????
-
Det finns ingen sida, med färdig tryckta tröjor?? Litar inte helt på tryck man stryker på själv, har varit med om för många misslyckande......
-
Ingen som själv provat att stryka på trycken från Glada grodan???? man vill ju veta att trycken är av bra kvalitet.
-
, Ja helt OK, om man gör som man ska. Man brukar få med några provtryck för att få in tekniken innan man gör det riktiga trycket. Typ nån liten blomma o så.Heureka skrev 2009-06-16 13:03:09 följande:Empan81: Tack! Blir de bra de trycken, vet du????
-
Såg på asos.com en gravidtröja med trycket "I love my bump" fast ett hjärta ist för love. Bump (bula) stod stort just över magen.
-
www.gladagrodan.se har både färdigtryckta tröjor och tryck som man trycker själv på valfri tröja..
Heureka: Jag har provat och trycken är av jättebra kvalitet! Helt klart värt priset!