• ninnie65

AVA Riga!

Jag var ju i Riga på AVA och lyckades med min behandling, allt bra så långt. Har ju fått allt jag ville! Men vad IRRITERAD jag blir på deras icke mailande!!

Jag skrev två mail till sjuksköterskan att jag fött barn & jag undrade också hur jag skulle gå till väga om jag ville använda mig av mina frysta embryos. Inget svar alls. Då skrev jag ett mail och bara frågade om mailen fungerade, och dåååå får jag ett svar att mailen fungerar!!! Så då skrev jag igen två gånger man har fortfarande inte fått något svar. Väldigt irriterande. Lika sega var de innan behandlingen men då svarade de åtminstone. Någon annan som haft problem att få kontakt efter det att ni varit där och lyckats?

Min lille son är nu dryga fem månader & allt är super!! Så om de inte svarar gör det inte så mycket men lite service tycker jag de kan ha!! Och jag trodde det kostade att ha kvar embryos i frysen efter ett år? Men de vill verkligen inte ha kontakt!!

• Svar på tråden AVA Riga!
  • Bette

Ninnie65: Ett tips är att ringa till de istället det är bättre, jag vet att de har grymt mycket att göra. Men jag har alltid fått svar snabbt, jag hoppades på att de ville veta hur det hade gått efteråt och så där.

Är din lilla kille redan 5 månader.

Du får ha det toppen

Kram

Bette

• Debby

Har samma erfarenhet; de är jättesena med att svara på mail. Jag skulle få provsvar från blodprov efter en månad, men när den tiden gått hade de inte hört av sig, så jag försökte förstås få kontakt med dem, både via mail och ringde, och ändå tog det totalt mer än två månader innan jag till slut fick provsvaren per mail (utan att de hade någon förklaring). Tycker att det är ganska dåligt när man ju verkligen behöver svaren så SNABBT som möjligt...

• Hinos

Vi har inte haft de problemen, de svarar alltid direkt då vi skriver. Har vi olika cordinator mån tro
    Carina

• ninnie65

Innan jag gjorde ÄD, svarade de relativt snabbt men nu då jag bara velat berätta hur det gått har jag inte fått svar på fyra mail!! Det är Lena jag mailar. Men jag ska maila igen, det är ju inte så viktigt men jag tycker det hör till att svara även efter ÄD.

Ja Bette min son är fem månader och är stor kille nu som nästan sitter & sååå gullig!! Så AVA tänker jag inte på så ofta men jag undrar varför de inte svarar. Men jag är glad att de gav mig min underbare son!! Nu ska jag ge honom favoritfrukosten, GRÖT!

Sköt om er alla!!

KRAM

• Hinos

Lena i Riga är gravid och då vi var där träffade vi hennes efterträdare. Jag vet inte hur länge hon ska jobba innan hon slutar men det är kanske därför det tar längre tid.
    Carina

Svar på tråden AVA Riga!