Är det nån mer som INTE fått skatteåterbäringen?
Hej!
Tänkte bara se om det är nån mer än jag som INTE fått skatteåterbäringen?
Har suttit i telefon i timmar idag till sktteverket utan att komma fram.
Hej!
Tänkte bara se om det är nån mer än jag som INTE fått skatteåterbäringen?
Har suttit i telefon i timmar idag till sktteverket utan att komma fram.
Jag fick dom i början av veckan men läste att vissa kan få lite senare pga många utbetalningar eller så blir ni granskade och då får ni ut pengarna senast v 37.
Har inte heller fått några... Då jag loggar in på Skattekontot ser jag bara förra årets utbetalning...
Har gjort avdrag, men har hört att vissa får senare..? trist om man kommmer bli granskad..
ja, jag ska fan betala tillbaka.
Syns inget på skattekontot så har de inte hunnit med din deklaration alternativt blir den extra granskad och då får man pengarna i augusti.
Jag har inte fått nåt än... väntar för fullt...
jag kommer inga få då kronofogden tog dom hade verkligen behövt dom ...
Jag har inte ens deklarerat än.
sambon har inte fått, men det beror på att vi har ändrat inkomsten på honom, å företaget han jobbade för har varit/är i blåsvädret så det är troigen en del att reda ut
Lite trist att behöva vänta bara, för det gäller ju 25000 + avdragen o dom behövs till csnräkningen på 30k....
Får i september:) Men det spelar inte så stor roll är inte i behov av som synd bara att det e så dålig ränta på skatteverket. Räknar med att det kommer komma in ca 65k blir perfekt till thailand resan över jul och nyår.
jag har inte fått, har inte gjort några savdrag. Men förra året fick jag dagen innan midsommar. Den kommer nästa vecka
Jag trodde jag skulle få i juni men läste att man inte får det om man lämnat in själva pappersdeklrationen( alltså inte deklarerat via sms,telefon ,internet),var tvungen attt göra det eftersom jag sålt bostadsrätt så jag antar jag får i augusti.
Surt!
Jag fick mina för flera dagar sen,
sambon har fortf inte fått sina.
Så jag tror det kan ta sin lilla tid med alla utbetalningarna.
Tack för alla svar!
Det är väl bara till å vänta :(
Jag har inte fått mina, och inte maken sina heller. Återstår att se vad som händer.
Jag och sambon skulle fått våra nu i juni men tydligen hade det blivit strul med kontonr så vi får snällt vänta till augusti.
Nähä, jag fick inga. Surt som faan! Får vänta till augusti då...