• Anonym (kåt!)

Kan man inte få onanera i fred?!

Haha. Jag har ett smärre i-landsproblem just nu, men ändock väldigt frustrerande

Klickade hem en dildo från nätet eftersom min karl inte vill ha sex när jag är gravid. Saken är den att jag inte berättat åt honom om den här! Jag hade hoppats att den skulle komma när han var på jobb så jag skulle få testa den i lugn och ro, men icke! Igår kom den och jag va snabb till postlådan Kunde ju inte ta in den i huset efersom han var där så väntade till i natt när han hade somnat hehe. Packade upp den och slängde bevismaterialet.

Så nu när han efter middagen idag gick och la sej en stund tänkte jag ta tillfället i akt! Gick till andra änden av huset och låste in mej i gästtoan. Så börja jag fundera om inte vibratorn lät ungefär som en geting? Och när jag tittar upp så ser jag en geting ovanför huvudet!! Hastiga tag ut ur toan och rusa in i nästa rum, NÄCK! Vilken jävla tur att han var i sovrummet.. Så jag gav upp..

Så nu undrar jag bara NÄR jag ska få använda min nya fina dildo IFRED?! Hur svårt ska det vara att få tillfredsställa sej själv?! Måste lura ut han ur huset

Sådär nu har jag lättat mitt hjärta

• Svar på tråden Kan man inte få onanera i fred?!
  • Anonym (Kåt tjej)

Haha.. Ja, jag vet hur svårt sånt där kan vara.. Lycka till!

• Anonym

Känner också igen det där. Så fort man ska porrsurfa och ta en runk är frugan där och snokar, kollar historik och gnäller på FL om att jag är "otrogen"...

• Anonym (???)

Jaha eller så kan man ju vara ärlig i ett förhållande... tycker jag... hur svårt det nu kan vara?

• Puffpinglan

Ha ha! Jag ser det framför mig! ASG! Men om han inte vill så får han väl vackert acceptera att du behöver en "stund" för dig själv då? Berätta för honom vet ja! Då kanske han vill vara med! ;)

• elinos
    Puffpinglan skrev 2009-06-11 17:42:30 följande:
    Ha ha! Jag ser det framför mig! ASG! Men om han inte vill så får han väl vackert acceptera att du behöver en "stund" för dig själv då? Berätta för honom vet ja! Då kanske han vill vara med! ;)
    Jag håller med. Och jösses vilken rolig syn de måste varit ^^
  • Anonym (kåt!)

Anonym (???) skrev 2009-06-11 17:34:59 följande:

Jaha eller så kan man ju vara ärlig i ett förhållande... tycker jag... hur svårt det nu kan vara?
    Jag vill helst inte att han är ärlig om sina runkmoments heller, så jag anser inte att det är något brott direkt. Onani utför man med sej själv. En andra part med i bilden så blir det sex.. Typ..
    Nja, iom att jag är gravid som sagt så vill han ju inte pga barnet i magen, och vi har haft en del diskussioner om det redan så ja ger upp för att ta min egen väg
    Ja någon gång, när barnet är ute så ska jag berätta vad han gick miste om. Om HAN skrattar är väl en annan historia
  • jenny99

Lycka till och massa onani åt folket ha ha ha.
    Du får säkert tillfälle snart....´ha det gott

• Quiet thoughts

Äsch är han anti dildosar eller?

Ta fram den o ha den när ni leker. Du kan ju ha den ändå ensam.

• NadiaMi

Kan du inte skicka iväg honom på ett "gravidärende", typ shoppinglista i stil med 'ny febertermometer, puder, pistachglass, kolasås, selleri, kanelkaffe för att det vanliga luktar konstigt och en speciell body du sett på någon speciell affär som han kan ha svårt att hitta till'.
    Det borde om inte annat få honom ur vägen ett tag.

Svar på tråden Kan man inte få onanera i fred?!