Var köper man silverschampo?
Kan man köpa silverschampo i vanliga affären eller måste man köpa det hos frissan? Vad kostar det?
Thank you!
Kan man köpa silverschampo i vanliga affären eller måste man köpa det hos frissan? Vad kostar det?
Thank you!
Jag köpte det hos frissan förra sommaren, då kostade den 187 kr för en stor flaska . Hur mycket kan det ha varit i den, tror 1 liter.
Oj, så stor?! Behöver man så mycket eller räcker det med mindre förpackningar (om det finns)?
79 kr för en 250ml hos frisören
det är den bästa enligt mig. schwarkof är märket.
sök på tradera kan du fynda!
Min sambo var iväg hos frisören idag och skulle köpa ett silvershampoo till mig, men frisören gav honom något som heter "Revlon Blonde Sublime Shampoo". Hon sa att det skulle ta bort gula nyanser, men han fick inga andra instruktioner.
Nu har jag använt det tre gånger redan och inget har hänt. När jag googlar på det kommer det mest upp tyska sidor, och då står det inget om att det ska ta bort gula nyanser. Har ni hört talas om den, ska den verkligen fungera?
Jag blir så irriterad bara, för nu måste jag gå med gult hår ännu en dag till bara för att frisören inte bara gav honom ett riktigt silvershampoo från hela början.
Ett bra schampo som tar bort gula nyanser vid första användat är Matrix So Silver. Det finns hos frisörer som säljer märket Matrix.
Bli inte förskräckt när ni ser schampot dock.. det ska vara knallblått!
PS. Det kostar ca 150kr för 400 ml som är ung. en dubbelt så stor flaska som vanliga schampon oftast är...
Vad är silvershampo?