Tips på att inreda hall...bild finns..
Vi ska inreda vår röriga lilla hall.. bild finns i mitt bildgalleri..vill ha bra förvaring så det slipper se så stökigt ut..alla tips är välkomna
Vi ska inreda vår röriga lilla hall.. bild finns i mitt bildgalleri..vill ha bra förvaring så det slipper se så stökigt ut..alla tips är välkomna
Kikade in på din bild o det är inte lätt att renovera en hall, vi har nyligen gjort det.
Jag vill inte att alla jackor, skor, mössor o vantar ska synas så vi tog bort hatthyllan o skostället o köpte en garderob i stället, där hänger vi i familjen in våra saker så att inte gäster behöver se vårat plock.
Satte upp som en spaljeliknande träsak (svårt att förklara) med krokar o där hänger gäster sina ytterplagg.
Vi blev riktigt nöjda för att vi kunde "gömma" våra saker.
Lycka till!!
den tanken hade vi oxå..men vi har ett element där skohyllan o hatthyllan är..så det funkar tyvärr inte..vad har ni för garderob? bild?
Vår garderob köpte vi på Ikea, Aspelund, brun färg. 3 dörrar o en av dem med en spegel.
Svårt att det är ett element ivägen, det har vi med men vi kunde sätta gästkrokarna över elementet.
Köp snygga hyllor o ännu snyggare lådor/korgar o sätt upp, det kan man även få in över elementet.
Hej!
Jag har tips på påshyllan formgett.se där du kan välja färg och tyg vilka som passar din smak. Se hemsidan.
Jag har haft min i åtta år och är perfekt för kepsar,mössor , vantar osv.
Den sväljer det mesta som man snabbt vill lägga av sig och hallen upplevs som alltid städad.
Lycka till.
www.formgett.se