• hortensia

et i riga egv

Hej!

Jag ska inom 2 veckor till Riga (EGV kliniken) för mitt första ET. Kliniken har nu mailat mig att dem vill ha hela summan betald nu. Jag fick i från början info om att man betalar hälften när man startar upp donatorn, och resten på ET dagen.
    Jag har inte heller fått info när dem startade upp donatorn och inget mail om att jag skulle betala in halva summan som var sagt. Nu undrar jag om någon annan som varit där betalat allt innan?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden et i riga egv
  • Hinos

Hej!
    Vi ska också på äggdonation i Riga men via AVA klinken och vi ska inte betala förrän det är över. Det låter konstigt att de vill ha det i förväg...
    Vi vet lite om donatorn och det fick vi veta två dagar efter vi varit där och träffat doktorn och tagit prover. Sen har vi kontakt med dem hela tiden. Idag tog jag min första injektion så imorgon ska jag maila dem och berätta.
    Hoppas det löser sig för dig

Carina

• actionvera

Jag ska också till EGV och har betalat hälften. Om jag vore du så skulle jag hänvisa till den ursprungliga överenskommelsen i ett mail och säga att du betalar in hälften som överenskommet och resterande när du kommer dit.

Skriv och fråga om allt! Jag har frågat om min donator och fått besked om att hon fått sprutan samt information om hennes vikt, längd, ögonfärg och ålder.

Jag har skickat massa mail med frågor under den här våren och fått snabba svar. Så var inte rädd för att fråga mycket. Hellre fråga en gång för mycket än en för litet.

Jag flyger till Riga 14 Juni....

Lycka till!

• hortensia

Hej!

Tack för svaren!
    Jag ska maila kliniken direkt och bara betala in hälften som var sagt.
    Jag har beräknad ET 18-19 juni.

Lycka till!

Svar på tråden et i riga egv