• Regina1983

Läs! för er som blöder och ha flytingar.

det börjde med att jag hade plussat jag k'nde hur glad ja blev..=) men kände att änu är inte faran över. efter jag hade samlag med min kille så fick ja en spottblödning som blev till bruna flytingar det försvann.. men kom tillbaka efter sex igen.. blev nojig som alla andra blir. man skall ju inte blöda när man e med banr trodde ja.. läte så mycket info på internet. Visa skiver om missfall.. vissa skiver det är normalt. blv snurrig. åkte in akut.det var för tidigt för att se någonting sa hon. och om du är känsligt så vill ja inte undersöka dig.. jag blev lungare.. hon sa du kan få en tid en veckan tidigare till gynmottaningen den 3 juni fr vul. ja sa tack jättre gärna.. så kom onsdagen. det att ja var orolig var borta hade nu bara bruna flytningar. Läkaren var 35 min sen. stressad otrevlig han avbrött mig i alla frågor han ställde.. gjorde ett vul han sa jag ser någonting men svårt att säga vad det var så var det tack o hej.. allt tog nog bara 5 min..så var det typ hejdå. Lessen gick ja där i från o undra vad det är för fel på vissa läkare visa borde inte jobba me det!! Kom hem. glad att ja ändå såg någonting. Så kom kvällen kommer blod. kom torsdagen kommer mera blod.. känner hur lessen aj blir.. försöker få info på intrernet om detta men allt ja läser komplar till missfall. ja fick ONT ONT Som fan i underlivet.. eftersom jag har endometrios så sticker det till i underlivet som fan. jag vaknade att ja jälv sa ajajaj...
    så kom fredagen kom jätte mycket blod i toa vattnet. jag bara grätt o grätt. tänke nu var det kört.. ringde ivf kliniken och dom sa du kna få en tid en dag tidiare och komma o komma.. så jag skulle vara där 10/6 men nu blir det 9/6 vill ha tisdag.. försöker lunga ner mig men de går inte.. kommmer blod.. åka in till akuten tänke ja kna inte sitta så här hla helgen o blöda som en mens och ha smärtor det var mycket folk förre. jag förberd mig på det värsta! Att du var borta..Kände hela mitt liv gick samman.. varför ja? varför får endometrios!?!?!?! Ingen borde få de..ingen borde ha något fel om man vill ha barn. väl in till läkaren. förklara allt men läkaren..blod.. smärta... Hon gjorde en vul... jag var rädd spände mig som fan.. hon sa till mig flera gånger slappna av.. hon kolla livmordertappen var bra=) kände det kändes bra.. och bebis var kvar.. vilken lättnad. min slemhinna hade vuxitg med.. vilket var BRA=) Allt såg normalt ut. varför ja blöder vet dom inte.. vissa gör de. men ja blöder som mens.. knas men ja blev lung.. sov lungt i natt.. jag vill ha tisdag så jag vet om hjärtat slår...

ville bata berätta min lite för er alla som e rädda att ni blöder får flytingar ta det lungt. och åk in o kolla det.

Kramar till er alla

• Svar på tråden Läs! för er som blöder och ha flytingar.
  • Regina1983

flytningar skall de stå

• Regina1983

ingen som har varit med om samma sak? som vill skriva lite?

• Namaste72

Hoppas att allt går bra med graviditeten!

{ I am always willing to learn, however I do not always like to be taught }
Svar på tråden Läs! för er som blöder och ha flytingar.