• Anonym (TS)

Hjälp ! Få bort brun utan sol ??

Behöver er hjälp ! Ska gå på min brors student på lördag å tänkt bli lite brun, men oj va fläckigt och jättemörkt de ha blivit (är första gången jag använder de) ! HJÄLP ! Hur får man lättast bort de... ?!?!
    Har fått bort mkt men inte tillräckligt :/

• Svar på tråden Hjälp ! Få bort brun utan sol ??
  • Anonym

Det går inte.... du får vänta bort det... det försvinner så småningom....

• Anonym (TS)

Okej :S
    Någon som kanske ha något knep som kan gå ?

• Anonym

sånt har jag lyckats skrubba bort.

• Anonym (TS)

Oke j anonym ?! Me bara tvål ir ?

• Anonym (TS)

För de mesta är bort...mest tråkiga fläckar

• Krodan

Skrubbvantar och tvål borde väl funka. men annar så har du ju ett par dagar på dig, det ger säkert med sig

Angelina och Athena är mina sessor
  • Anonym ((?))

Anonym (TS) skrev 2009-06-03 08:10:44 följande:

För de mesta är bort...mest tråkiga fläckar
    Tror det blir svårt att få bort fläckarna, men skrubba i ett bad så några gånger, antagligen var du så torr på dessa fläckar, jag har gjort likadant ha ha ha fick sjukskriva mig för jag kunde ta mig f-n inte gå ut och visa mig, ett litet tips innan du gör det nästa gång lägg dig i badet med barnolja och smörj in dig med brun utan sol efteråt.
  • Anonym (TS)

Okej tack för alla tips :) å fina kommentarer ! Ska definitivt tänka på de nästa gång, BARNOLJA ! :P Behöver inte sjukskriva mig i alla fall :)

• cathylove

Säger som någon ovan: Skrubbvantar! Ta en omgång varje dag nu och smörj in dig ordentligt efter varje gång.

Vad använde du för brun utan sol? Märke alltså?

En god idé innan nästa gång är att skrubba me vantar över hela kroppen och sen om du är för torr så kan du smörja in dig med en LÄTT lotion (tipsar om HTH) som inte är för fet, för det kan oxå göra att det blir fläckigt sen. låt huden få absorbera åt sig av lotionen en bra stund iom att huden får svårt att suga åt sig av brun utan sol krämen om det ligger en hinna med för fet kräm under.

Det är väl viktigt att man smörjer noga och jämnt. Man ska nog inte ha bråttom. Var försiktig med armbågar och knän där det lätt kan bli mörkare.

Sen brukar jag använda mina skrubbhandskar varannan var tredje dag och skrubba kroppen lätt. och varva varannan dag med vanlig lotion och varannan med brun utan sol. Så brukar jag hålla min färg jämn och bra.

Ett annat tips är att smörja in dig med en sådan lotion som ger dig färg gradvis. T.ex Dove. Där har du både lotion och brun utan sol i ett. Iom att det inte är samma styrka i dem som vanliga brun utan sol så kan du lättare få en jämn färg om du smörjer in dig varje dag!

• Anonym (TS)

ACO ha ja använt...

Svar på tråden Hjälp ! Få bort brun utan sol ??