• Svar på tråden TV-tips
  • Milkina cerka

Tack för en länk till ett intressant inslag.

Känner igen Sanna Sjösvärd från en dokumentär när hon mötte sin mamma, boken skulle nog vara intressant att läsa.

Glädjande att höra positiva ord från AC likaså.

• MammaBarnFamilj

Tack för länken.

• MammaBarnFamilj

Vad trist att läsa om att hon inte har någon kontakt med sina adoptivföräldrar och att adoptivpappan som lovat att följa med till Iran inte gjorde det.

• Milkina cerka
    MammaBarnFamilj skrev 2009-06-06 19:43:52 följande:
    Vad trist att läsa om att hon inte har någon kontakt med sina adoptivföräldrar och att adoptivpappan som lovat att följa med till Iran inte gjorde det.
    Det håller jag med om, men är inte förvånad egentligen.
    Min pappa var iaf m e d för att jag skulle få chansen att "knyta ihop" mitt liv.
  • MammaBarnFamilj

Jag blev nog förvånad.

Om Sanna ber pappa att följa med på något så viktigt tycker man han borde ha följt med. Det är ändå Sannas känslor som kommer först, kan man tycka.

Skönt att du hade din pappa med dig!

• Milkina cerka
    MammaBarnFamilj skrev 2009-06-06 19:55:50 följande:
    Jag blev nog förvånad. Om Sanna ber pappa att följa med på något så viktigt tycker man han borde ha följt med. Det är ändå Sannas känslor som kommer först, kan man tycka. Skönt att du hade din pappa med dig!
    Ja jag är väl luttrad kanske, hade min a-mamma levt hade relationen mellan oss nog varit snarlik o. hennes agerande likaså.
Svar på tråden TV-tips