• Tesse80

Boende kring kolmården

Vi ska åka iväg med våra 2 barn under 3 år och med farmor till kolmården och behöver då boende,, funderar på om stuga blir bäst men har sååå svårt att söka och hitta bra på nätet så jag undrar om nån kan ge tips på bra boende runt omkring kolmården, helst inom 5 mil...

• Svar på tråden Boende kring kolmården
  • Lantani
    Lantani skrev 2009-05-28 11:09:19 följande:
    www.villasolliden.se/index.html Härbodde vi när vi var på kolmården. supertrevliga och jätte fint. Vi var supernöjda med det stället. 5 km från kålmården.
    Om du tittar i galleriet så bodde vi i ett rum i den stugan som låg på tomten, bild 7 och det såg ut så som bild 19 inomhus.
  • Tesse80

Tack snälla för era svar,,

Snåljåp som jag är, letar jag om det finns billigare alternativ....

Så fler förslag är tacksamt...

• Afro

www.navekvarn.se
    Vi bodde på Nävekvarns vandrarhem förra sommaren, billigaste alternativet vi kunde hitta då och vi var SUPERNÖJDA!!!

• MaPaFrid

Har Ni nån koll på vilka erbjudanden det finns på boende och priser till Kolmården just nu?

• Ewis

Hakar på denna tråden lite, hoppas att det är ok.

Vi tänkte åka till Kålmorden dag 1 och sedan sova en natt någonstans och sedan besöka Vimerby dag 2 och ev sova en natt till.
    Boende typ mitt emellan Kolmården och Vimerby tänkte vi oss.
    Någon med förslag?

• clembke
    MaPaFrid skrev 2009-06-05 09:27:11 följande:
    Har Ni nån koll på vilka erbjudanden det finns på boende och priser till Kolmården just nu?
    På Best Western inne i Norrköping har dom erbjudande med 2 v, 2 b en övernattninga o 2-dagrs biljett till parken o det kostar 2265 kr. Sen om man är bara 3 v kan man ta samma erbjudande o byta ut 2 b-biljetter till 1 v-biljett. O för oss som är 2 v o 1 b under 3 år kostar det 995 kr för övernattningen o sen få man fixa biljetterna själva.

Vildmarkshotellet tror jag kostade ca 3000 för 2v o 2b o 2-dgrs biljett, med ICA-kortet... Utan ICA-kortet tror jag det kostade 3500 ca.

Det bästa är att gå in på Kålmårderns sida o kolla under rubriken boende... Där kommer man till de olika hotellen som har erbjudande o paket pris.
  • The Beachboy

Livar upp tråden igen, sommarens kommer ju snart!

Kolla in upplev.norrköping.se.  Inne i & kring i Norrköping kan man med fördel bo hos Bed and breakfastvärdar.
    Eller kolla med blocket.se, hittade flera riktigt billiga boendealternativ där. 20 minuter från Kolmården, med shopping och "stadsliv" , om man nu vill späda ut lejon- och delfinupplevelserna lite grann...  :)

• liseberg
    http://booking.com är den i särklass bästa sajten för att boka hotell. Du behöver inte lägga ut pengar i förväg. Det är lätt att boka av och att boka om och utbudet är mycket bra. Jag har nu använt dem vid över fem tillfällen och det har fungerat bra hela tiden.     
Svar på tråden Boende kring kolmården