Ung gravid :O
Hejsan ! är 15 år och gravid med min pojkvän :)
någon annan ung gravid ? hör gärna av er! kram
Hejsan ! är 15 år och gravid med min pojkvän :)
någon annan ung gravid ? hör gärna av er! kram
Hej, jag är gravid, vet inte om du tycker att 21 år är ungt.. Hur långt gången är du?
grattis till graviditeten!
ta inte detta fel men jag undrar hur din pojkvän tagit detta besked? min blev förskräckt å han va endå 21, ha ha!
undrar oxå vad du har för tankar kring allt detta med tanke på att du är så ung..
du behöver inte svara om du inte vill jag är bara nyfiken =)
när är det dax?
jag är 17 år och gravid (:
ja jag undrar också hur din pojkvän tog det? och hur du tog det när du fick reda på det? vad har dina föräldrar och andra i din omgivning sagt?
jag är 19 och gravid med första barnet
som dem andra skrivt, hur har din pojkvän reagera?
Och har du all hjälp du kan få innan du får barnet?
Hej, jag är 18 år och gravid i vecka 24 =)
Är också nyfiken på hur dina föräldrar tar det och hur du ska göra, ska du bo hemma eller flytta?
Hur gammal är pojkvännen? :)
Ursäkta, men har du hoppa av dena tråd TS? Många undrar saker, men du verkar inte ha svarat.. Tacksam för svar TACK
Är 16 år & gravid i vecka 30
16 år och går in vecka 21 idag.
bf den 2/11-09 :D
Är ensamstående. Mitt ex sa att han ville ta del av föreldraskapet och var väldigt glad. Mitt ex är pappan till barnet!
21 år gravid med andra barnet, bf 21 januari..
Har en son på 2,5 så han kom någon månad innan jag blev 19. bägge graviditeterna var planerade och han tog det bra... han är trots allt 7 år äldre än mig.
här är en till:)
är 89 o gravid, plussade för 2veckor sen tror jag är i v6-7..
Hej! Här är en till! 88:a, gravid med mitt andra barn. Är i vecka 10+5. Fick mitt första när kag var precis 17år fyllda.
Jag är 19 och gravid i vecka 20 =) Vore roligt att snacka med någon/några på msn. Är det någon som är på? =)
Hej jag är 19 och är i vecka 33+5 med andra barnet. Fick första barnet precis efter jag fyllt 17. kram