• KarinJP

yngre mammavänner i stockholm?

hej hej

Jag heter Karin, är 23 år och bor i Bromma

Jag har en liten Elsa som är två månader nu.
    jag är inte från stockholm från början och de vänner jag har här jobbar ju alla på dagen.

jag tycker det borde finnas många i min situation och undrar därför ifall ni är intresserade utav att träffas o gå lite promenader o så, jag börjar känna mig lite ensam om dagarna tills pappan kommer hem..=)

så, hör gärna av er!..

• Svar på tråden yngre mammavänner i stockholm?
  • mfs

Hej hej!

Jag har en dotter som är 5 månader nu..och själv är jag 26, vet inte om du räknar det som yngre haha men i alla fall, är en aning rastlös hemma till och från. skönt iof att sommaren är här.

Mina kompisar har ännu inga barn, så jag hänger lite här på familjeliv och träffar några från mammagruppen.

Vad brukar ni göra på dagarna? hur går allt med din Elsa?

/Malin

• nästan 40

Hej!
    Jag uppfyller inte riktigt dina "krav" men Hej ändå!
    Hör av dig om du vill.
    Hälsningar
    Rossi

• Nelly08

Hej! jag är 25år och har en son på 7 månader . Det är så kul att vara mamma och det skulle va trevligt att träffa andra mammor.

Jag känner ingen som har fått barn än så visst känns det lite ensamt ibland tills min man kommer hem. Jag ses gärna.

Hör av dig.

Kram Nella

• Lingonhjärtat

Hej hej!
    Jag har en liten Ella på 11 månader och vi träffas gärna och fikar, promenerar, pratar, skrattar, leker m.m. :) Bodde i Bromma för någon månad sen, var i Bromma bor du?

Nattinatt!
    //Emma

• Heltunderbar

Hejsan. Jag är 23 år och har en 1 månader flicka. Vi bor i Saltsjö-boo, Orminge.
    Jag tar gärna en promenad eller fika någon dag :)

• MammatillAdrian

Hejsan..
    Jag heter Jonna bor i Gustavsberg och är 22 år och har en son som snart blir 10 månader..
    Vill gärna fika, leka och allt träffa andra mammor..
    Hör av er..
    Kram

• Kristin87

Hej!
    (Tänkte just starta en egen sån här tråd men så hittade jag denna :) vilken tur!)
    Jag är snart 22 och har en liten dotter på 10 månader.
    Jag tycker att det känns som att jag har hamnat mitt emellan alla "grupper" som finns. Andra i min ålder går fortfarande ut och festar och raggar och lever långt ifrån det liv jag lever medan andra som har barn i dotterns ålder oftast är äldre än 30 och därmed inne i en helt annan fas än jag med karriär, hus, bil o allt. Jag har ju inte riktigt kommit dit än...
    Så, ja, jag vill gärna lära känna fler i min situation att fika o promenera med.
    (Bor i Hässelby förresten, men kommunikationerna är ju hyfsade)
    /Kristin

• tjejen89
    KarinJP skrev 2009-05-15 10:18:28 följande:
    hej hejJag heter Karin, är 23 år och bor i BrommaJag har en liten Elsa som är två månader nu.jag är inte från stockholm från början och de vänner jag har här jobbar ju alla på dagen.jag tycker det borde finnas många i min situation och undrar därför ifall ni är intresserade utav att träffas o gå lite promenader o så, jag börjar känna mig lite ensam om dagarna tills pappan kommer hem..=)så, hör gärna av er!..
    Hej hej!
    är en tjej på 20 år som flyttat från norrlnad för ett år sedan, känner mig som du väldigt ensam innan pappan kommer hem!
    Fick en liten flicka för 2 månader sedan!
    Jag är väldigt peppad på att träffas :)
  • rubb

hej hej!!
    bor i hökarängen, jag är 20 år och har en son på 8 mån, skulle också tycka det vore roligt med lite nya människor:)

Svar på tråden yngre mammavänner i stockholm?