Skittråkigt att vara föreldrarledig!!!
Ja jag skrev en lite väl provocernade rubrik kankse man jag är så tröööött på hemma livet nu så ja spyr.
Har verkligen inget roligt att hitta på med barnen. Försöker rita knåda lite deg med tvååringen städa..sitta på golvet o glo när de leker (har en 10 mån o en två o ett halvtåring) Lämmnar stora på dagis 12 timmar i veckan men när vi är hemma har vi liksom tråkigt. Ut o gå visst skönt men allt är så arbetsamt tycker jag eller tråkigt och avundas mannen som pluggar.
Han MÅSTE plugga klart för o få sina gymnasiebetyg som han pluggar upp så de är jag som får va lilla hemmamamma.
Urk.
ÄLSKAR mina små underbara barn. Det är HEMMAMAMMA livet jag är trött på INTE på mina småttingar som är mig så kära.
varför tar de i mot att gå ut på gården och leka m tvååringen tex för mig? Måste ha lilla gnällfisen i vagnen o tvååringen kutar o är överallt sen har ja en hund som ska ut på motionsrundor oxå.
orkar inte
vill inte
vill vara för mgi själv
BARA för mig. Iblnad ...ofta..oftare.
Kankse är jag deprimerad. men jag tar mig ut iallfall men ser inte framimot dagarna. Mår dåligt när ja är instängs med dem och måste roa laga mat trösta finnas både här och där och ordna det praktiska när jag är hemma. Maten ska va klar innan mannen kommer hem för vi ska endå äta då och jag känner att jag inte har nått liv.
ändå är jag sorgsen. Ska ja må såhär under barnens första år? är det dehär ja ska minnas???