• overandout

helt sönderriven tröja

Köpte en ny långärmad piketröja till min snart 5-årige son i förra veckan . Barnet tyckte också piketröjan tröjan var fin och hade den på sig i helgen och imorse ville han gärna ha den på sig för att vissa de andra barnen på förskolan sin nya och lite ovanligt mönstrade tröja.
    När jag kommer och hämtar honom på eftermiddagen så har han bara t-shirt på sig under jackan och jag tyckte det såg kallt ut. Ser tröjan ligga på hans hylla men får en chock när jag tar upp den. Den är helt sönderriven på framsidan och inte den bästa sömmerska kan rädda den. Tydligen har några barn slitit och dragit i min son så tröjan revs itu helt över hela framsidan och de måste ha slitit hårt för den är dessutom inte lite uttänjd. . Höjden tyckte jag var att tröjan låg på mins sons hylla som om ingenting hänt. Att kläder får hål och mindre revor har jag förståelse för men inte att de bara blir trasor kvar av dem och de bara läggs på hyllan som om ingenting hänt.

• Svar på tråden helt sönderriven tröja
  • ChiGirl

Men herregud vad sa froknarna?

• overandout
    ChiGirl skrev 2009-05-11 23:10:03 följande:
    Men herregud vad sa froknarna?
    Dem som var kvar där när jag hämtade min son visste ingenting om incidenten.
    Tyckte det var oerhört nonchalant att bara lägga det helt sönderrivna tröjan på hyllan utan att lämna någon förklaring. Jag frågade naturligtvis min son som sa att 2 andra pojkar dragit och slitit i hans tröja.
  • ChiGirl

Haller med att det var valdigt nonchalant och oansvaligt. Nagon maste ju veta nagot(?)

Svar på tråden helt sönderriven tröja