billigt garn
hej
var kan jag köpa billigt garn eller garnpaket måste fixa lite grejer innan jag blir sjukskriven igen
tack för svar
hej
var kan jag köpa billigt garn eller garnpaket måste fixa lite grejer innan jag blir sjukskriven igen
tack för svar
Det beror ju lite på vad du behöver, men under maj är det rea på garner från drops:
40% rabatt på utvalda kvaliteter fr.o.m 1. maj t.o.m 31. maj eller så långt lagret räcker. Aktiviteten gäller följande kvaliteter: Alaska, Angora-Tweed, Big Fabel, Classic Alpaca, DROPS Ice, DROPS Symphony, Eskimo, Karisma, Kid-Silk, Merino Extra Fine, Polaris, Puddel, Silke-Alpaca, Silke-Tweed, Vienna och Vivaldi.
Du hittar närmaste butik här:
www.garnstudio.com/lang/se/butikker.php
Vad för slags garn är det du är på jakt efter?
tack för snabb svar jag är ute efter blandat garn för stickning och virkning, vill ha ett litet förråd innan min sjukskrivning
Vill du ha nytt garn skulle jag köra på drops, det är billigt och prisvärt, särskilt med 40% rabatt ... Och roligare än det billiga garn som finns på typ ICA Maxi eller Åhléns. Annars finns det säkerligen på tradera och typ myrorna.
www.tradera.com/search/result.aspx&search_category=-1&x=0&y=0
Har du kollat in Ylle och Sparris? ylleochsparris.com/
De har bra grejer och är superbilliga på lovikkagarn.
Jag har en lång lista på webshoppar som säljer garn av olika slag i min blogg.
Länk i sidfoten.
Jag tycker om att virka och skickar efter garn från Grunnebogarn.
Jag brukar handla på www.garnaffaren.se dom har lyckats få riktigt bra leveranstider det senaste!
Massor av garn och nu är det rea hela juli