• sockervadd1

Gjort bort mig?

Jag har blivit kallad på intervju till en KY-utbildning nästa vecka men dessvärre har jag i amningshjärnan tappat bort brevet där det stod vilken tid jag skulle komma.

Funderar på att skjuta upp pluggandet till nästa vår istället MEN om jag då struntar i intervjutiden undrar jag om jag kan söka samma utbildning till våren på samma skola eller om jag "gjort bort mig" där....Oförskämt att inte dyka upp...

• Svar på tråden Gjort bort mig?
  • Zirup

Jag förstår inte problemet? Ring och säg att du försnillat din kallelse och be att få veta när du skall komma?

• sockervadd1

Det värsta är att intervjun är redan på måndag och jag kan nog inte få barnvakt till vår lilla flicka på så kort varsel. Min sambo har flera viktiga möten den dagen..

• Dixie

du kan ju inte bara låta bli att komma - då får du ju ringa och lämna återbud.....

• sockervadd1

Får man ta med sitt barn på intervjun tro?

lindalake skrev 2009-05-08 21:54:10 följande:
    barnet kan ju följa med så har du löst den frågan iaf...
  • lindalake

tror jag inte är några problem. får man inte barnvakt så får man inte. självklart är det lättare utan men...
    finns ju de som har med sina barn till föreläsningar

• sockervadd1

Vad tror ni om jag ringer återbud på måndag men söker samma utbildning till samma skola nästa vår. Tror ni dem kommer ignorera min anökan då?

• Kajak

Ja med flickan dit.
    Jag var på en intervjun med vår dotter.

Det gick bra.

Svar på tråden Gjort bort mig?