• sockervadd1

Är det bara jag som alltid får höra ett och annat när jag träffarmin sambos släktingar med vår dotter.

Är det bara jag som alltid får höra ett och annat när jag träffarmin sambos släktingar med vår dotter.

Förra helgen träffade vi min sambos syskon samt hans föräldrar. Min sambos mamma är alltid på min flicka och säger och som att: Tänk att man aldrig får göra ngt kul...och så sa hon att vår flicka log med ett ansträngt leende.

Dem har hakat upp sig på att jag inte är tillräckligt social vilket jag verkligen är. Dem anser sig vara experter vad gäller social kompetens men pratar mest skitsnack om folk.

När vi träffades senast så sa jag att vår flicka är långt ifrån asocial och vi träffar mycket folk på dagarna, jag och min dotter.

Jag kolapsar snart. När jag träffat dem är jag helt slut mentalt och jag vet att dem inte tycker om mig så hemskt mycket egentligen.
    Enda anledningen till att jag träffar dem är att jag och min sambo har en flicka tillsammans. Skulle vår flicka inte finnas skulle jag aldirg varit tillsammans med min sambo.

• Svar på tråden Är det bara jag som alltid får höra ett och annat när jag träffarmin sambos släktingar med vår dotter.
  • sockervadd1

jag vet inte om det är mig det är fel på. Jag går liksom till försvarsställning när jag känner att det börjas.....

• Tinnys

Man ska aldrig vara tillsammans för barnens skull. Sen kan ju faktiskt sambon åka själv om du inte mår bra tillsammans med dem.

• amalie79

Men sen är det ju så att om du inte tycker om dem och är tillsammans med din sambo pga att ni har barn ihop så är det ju inte så jättekonstigt om de inte tycker om dig. De tycker förmodligen att han borde vara tillsammans med nån som älskar honom.

Ansvaret för er relation ligger ju på både dem och dig.

• sockervadd1

Problemet är att min sambo vil vara som en extramamma. När vi gungade så började hon och gunga och prata till vår flicka men då började hon gråta...

Så tycker fastern att vår flicka är pappig då hon skattade när sin pappa busade med henne.

Det irriterar mig att hon ska hålla på och säga sånt om vår dotter.

innys skrev 2009-05-03 19:24:09 följande:
    Man ska aldrig vara tillsammans för barnens skull. Sen kan ju faktiskt sambon åka själv om du inte mår bra tillsammans med dem.
Svar på tråden Är det bara jag som alltid får höra ett och annat när jag träffarmin sambos släktingar med vår dotter.