• NormaJeane

Bröstförstoring + lån?

Hej
    Är otroligt sugen på att förstora brösten då jag gick från C till A kupa efter jag fick min son. Har inga pengar undanlagda eller så utan ifall jag ska operera mig så skulle jag bli tvungen att ta ett lån.

Lånar banker ut pengar till skönhetsoperationer?
    Ni som har tagit lån, hur mycket betalar ni tillbaka i månaden ungefär och hur länge kommer ni göra det?

Är så jätte tacksam för svar!

• Svar på tråden Bröstförstoring + lån?
  • Anonym (Nöjd)

Jag sa att jag skulle ta lån till en bil, för jag vet inte hur det är med låt till skönhetsoperationer..........Jag betalade 3000 i månaden på lånet så det var klart inom ett år annars så är det max 5 år om man tar det som på ett bil lån.......

• NormaJeane

Nu kanske det här låter jätte dumt, men vad vet jag... Kollar dom inte om man köper en bil eller ej? Kollar dom tex om man har körkort när man lånar?

• bimmer

Tycker det verkar vara lite läskigt det där tänk om det uppstår komplikationer och du måste betala för ytterligare operation vart ska du då få pengar ifrån om du precis har lånat en stor summa?

• såsen

Nej dem brukar inte kolla upp de ....och vad spelar de för roll att du inte har körkort

Man kan väl köpa en bil även fast man inte har körkort

Lycka till

• NormaJeane

Hur är det med inkomst och så där när man vill ta lån?
    Jag börjar jobba snart på heltid men bor hos min far och kommer göra det i kanske 2-3 år frammåt. Jag kommer att ha ett par tusen över varje månad då jag inte har så höga kostnader när jag bor hemma.

• Anonym (Nöjd)

Nej dom kollar inte upp om det går till bil eller ej.................
    Jag vill vara Anonym bara för att det inte är någon som vet om att jag har opererat mina tuttar, utam sombon

• Lola Jämtland

Jag måste bara få säga detta:

Små bröst är så vackert!

Så där....klar.

• Anonym (Nöjd)

Du kan ta lån fast du inte har jobb, bara om du får stämpla, så går det som fast inkomst.......

• NormaJeane

Anonym (Nöjd) - Okej :) Vad kostade det att förstora dina bröst?

Lola - Små bröst kan vara jätte vackert och jag skulle vara helnöjd med mina om dom inte var så tomma.. Det e liksom för mycket hud och för lite innehåll efter att jag har gått ner så mycket i vikt...

• såsen

Du måste ha en fast inkomst som vara mer än 6 månader

Svar på tråden Bröstförstoring + lån?