• Lillpinglan

Vilken kaffemaskin ska jag köpa?

Nyfiken på att köpa en kaffe/espressomaskin.... helautomatisk som maler bönor. Och som kan skumma mjölk. Smidig och snygg, nån som vill rekommendera nån? Max någon tusenlapp...

• Svar på tråden Vilken kaffemaskin ska jag köpa?
  • Floria

Du måste skämta - allt det kan du inte få för någon tusenlapp!

• NiXxI

Oj...finns det någon sådan vill jag också veta ju

jahapp
  • Nisseblubb

Nej det kan du absolut inte få för så lite

Det bästa jag kan rekommendera är en av de nya Nespresso-maskinerna med medföljande skummare. De kostar ca 2200(med rabatt) på Duka eller liknande och är helt ok

• Lillpinglan

Skämta? Varför då? "Någon tusenlapp" innebär ca 2000-3000-4000 kr och det är inte omöjligt. Du måste ha läst fel och läst "EN tusenlapp", då förstår jag att du reagerar... ;)

• Floria
    Lillpinglan skrev 2009-05-19 08:39:16 följande:
    Skämta? Varför då? "Någon tusenlapp" innebär ca 2000-3000-4000 kr och det är inte omöjligt. Du måste ha läst fel och läst "EN tusenlapp", då förstår jag att du reagerar... ;)
    Ja, jag tänkte nog en tusenlapp... det ska finnas ett test på helautomatiska kaffemaskiner, det går nog att googla. Jura som vi har fick högsta betyg, men det finns ju många billigare som också fick rätt bra.
  • mosterYster

Vi har en Krups för ungefär 5600-6000 kr (minns ej exakt). Den är superbra, alla anmärker på hur extraordinärt gott kaffe det blir!

Tips är att kolla på billighetsbutiker på nätet. Tror vi köpte vår på Netonnet eller tretti.se.

• timalillah

ngn tusenlapp tolkar jag med som en tusenlapp alltså ngn av alla dessa tusenlappar. Några tusenlappar däremot är en helt annan grej .

men nu ska vi inte vara sådana
    här har du några den billigaste på 5990
    www.pricerunner.se/pl/82-743631/Kaffebryggare/Saeco-Talea-Giro-priser

www.pricerunner.se/pi/82-214368/Kaffebryggare/Isomac-Brio-produktinformation

www.pricerunner.se/pi/82-983974/Kaffebryggare/Saeco-SAE240-produktinformation

Svar på tråden Vilken kaffemaskin ska jag köpa?