• förväntan68

Alla vi 40+ som plussat efter ÄD nr 3

Hej
    Jag fortsätter tråden efter Igor

Alla vi 40+:are som plusat efter ÄD nr 2.
    Hej
    Alla ni 40+:are som genomgått ÄD och lyckats med att få ett plus på stickan är välkommen till dettaa tråd.

Jag tänkte att vi här kunde diskutera allt från glädjeämnen till sådant som man oroar sig för.

Och om lyckan håller i sig kanske följas åt fram till förlossningen.

• Svar på tråden Alla vi 40+ som plussat efter ÄD nr 3
  • förväntan68

Hej alla blivande och kommande mammor
    Jag fortsätter tråden efter Igor. Tycker tiden går så fort bara. Jag ör nu i vecka 19+1 och bara växer och växer.

• Bette

Vad härligt att magen växer som den skall. Tiden går ganska fort faktiskt. Imorgon skall jag på VUL för att se om det är en eller två därinne, superspännande. Det kanske blir twins, det får vi se.

Ha det gott

Bette

• förväntan68
    Bette skrev 2009-04-15 10:50:18 följande:
    Vad härligt att magen växer som den skall. Tiden går ganska fort faktiskt. Imorgon skall jag på VUL för att se om det är en eller två därinne, superspännande. Det kanske blir twins, det får vi se. Ha det gottBette
    Så spännande. Vid vårt första vul såg man som en liten, liten sak med ett stort hjärta som slog ivrigt. Tur för mig att det bara är en så tjock som jag blir. Hoppas nu allt går bra. Läkaren sa till oss att om hjärtat slår så tidigt så går det bra till 97%
  • Bette

Förväntan68: Hur tidigt gjorde du VUL, gjorde du också två veckor från testdagen? Imorgon har det gått två veckor sedan jag testade positivt. Det ska bli både kul och lite nervöst också.

Bette

• förväntan68
    Bette skrev 2009-04-15 20:20:19 följande:
    Förväntan68: Hur tidigt gjorde du VUL, gjorde du också två veckor från testdagen? Imorgon har det gått två veckor sedan jag testade positivt. Det ska bli både kul och lite nervöst också.Bette
    Bette
    Jag gjorde första VUL i 7:e veckan. Då var fostret 5 veckor och man kunde klart se det lilla hjärtat. Lycka till idag.
  • förväntan68

Lägger in listan på denna tråd.

Igor BF 090518
    Solstickan42 BF 090526
    Fille BF 090526
    Sanca BF 090707
    Nikolina BF 090707
    Vitsippa65 BF 090803
    Kim Carol BF 090817
    Maari BF 090821
    Tigermom BF 090823
    Förväntan68 BF 090906
    MoJ BF 091119
    Grynet BF 091116

• MoJ

Hej!
    Förväntan68 - vad skönt att du redan kommit halvvägs! Hur känns det? Känner man rörelser eller sparkar i v 19?!

Bette - Lycka till idag! Väntar med spänning på att få höra resultatet. Det skulle vara superkul om du får se två små hjärtan idag!!! Vi hoppades också på två, men är överlyckliga att ett tog sig.

/J

• Bette

MOJ: Vilken vecka är du i nu?

Bette

• förväntan68
    MoJ skrev 2009-04-16 09:24:14 följande:
    Hej!Förväntan68 - vad skönt att du redan kommit halvvägs! Hur känns det? Känner man rörelser eller sparkar i v 19?! Bette - Lycka till idag! Väntar med spänning på att få höra resultatet. Det skulle vara superkul om du får se två små hjärtan idag!!! Vi hoppades också på två, men är överlyckliga att ett tog sig./J
    Hej MoJ
    Jag känder den lille sparka i vecka 15. det var en dag som den bara busade runt. Sedan kände jag nån gång. Men nu busar den varje dag. det är nått väldigt speciellt att känna den busa på.
  • Odette

Nu har jag gjort det första ul:et och det fanns ett litet hjärta som pickade . Det känns väldigt mycket verkligare nu men ändå lite snopet att det "bara" var en. Jag inser att jag varit väldigt inställd på två pga att jag hade ett ganska högt hCG-värde. Lägger in mig på listan om det är OK.

Odette

Svar på tråden Alla vi 40+ som plussat efter ÄD nr 3