Orkar inte gråta mer...
Har gråtit i princip varje dag i ett halvår och kommer nog att göra det tills jag håller vårt eget barn i i min famn...
Orkar inte må såhär längre...
Har gråtit i princip varje dag i ett halvår och kommer nog att göra det tills jag håller vårt eget barn i i min famn...
Orkar inte må såhär längre...
Det är skit jag vet. Har du testat att prata med någon professionell? Det ger en inte någon lösning. Men jag tyckte det blev lättare att hantera...
Jag har precis börjat gå hos en psykoterapeut på fert.kliniken... änsålänge hjälper inget... förutom att jag fått sömntabletter som iaf får mig att sova om nätterna... har inte blivit mycket sömn senaste halvåret...
Vad bra . Hoppas du kommer på fötter igen snart! Sömn är jätteviktigt! *kram*
Jag förstår vad du går igenom.
Jag har gråtit, haft ångest-attacker och gråtit och gråtit och varit helt hysterisk över detta.
Vi har försökt få barn i 2 år eller nåt.
Orkar inte hålla räkningen iheller.
:(
hej hej!
här är en till som har gråtit floder i ett par år...
TS vet ni vad felet är hos er? orsaken till att det inte lyckats??
jag har mått mycket bättre nu de senaste när vi äntligen fått veta varför vi inte har blivit gravida än.
det är mycket lättare att hantera och acceptera om man vet orsaken.
i vårt fall visade det sig att min man är steril.
hoppas det ordnar sig tillslut för er!
massa kramar från en som vet.
Usch ja.
Ångest har jag knappt kunna stava till innan det blev upperbart att vi har ett fertilitetsproblem. Emellanåt mår jag sjukt dåligt av detta och får inte luft ens.
Tur nog så kommer dessa attackerna inte så ofta, man blir härdad med tiden antar jag. Men nu känner jag att jag inte orkar mer efter detta.
Faktiskt på gränsen att ge upp detta och satsa på något annat.