• ettsyskon

2 tidiga mf, ska jag söka utredning eller försöka 1 gång till?

Jag har fått mina mf runt bim, ett för 5 mån sen och ett nu igen...
    Vad ska jag göra, försöka en gång till eller göra en utredning redan nu?

Någon som vet vart man vänder sig i Göteborg?

• Svar på tråden 2 tidiga mf, ska jag söka utredning eller försöka 1 gång till?
  • Ejin

man ska ju ha 3 mf för att få hjälp i dom flesta lansting.... Jag vet massor (inkl jag själv) som har fått 2 mf och därefter en lyckad grav.. Så våga försöka igen så kanske det går hela vägen nästa gång ...
    lycka till..

• gina2012

Jag är i samma sits som du och har fått rådet av läkare att fortsätta försöka. Oftast beror det bara på ren skär otur att man får två mf på raken. Först när man får tre mf får man hjälp i gbg.
    Lycka till!/S

• ettsyskon

Jag har inga flytningar alls nu? Fick ett starkt pluss idag!? borde det inte bli svagare eller iallfall inte bli starkare?? Kanske har tur iallfall??

• Michi

Man måste ha föröskt minst 1 år vare sig missfall eller ej.. Vi gick till Gbg kvinnoklinik för utredning och sen beslutar de hur de ska gå vidare. Jag blev skickad för Operation och fick sedan äta pergotime.. Nu e jag i V.10 :)

Lycka till alla.. Och om ni känner er desperata, förvirrade, oroliga, tvecka inte o Förläng tiden ni försökt för att få svar snarast.. Allt tar tid, vi har försökt sedan dec 06...

Svar på tråden 2 tidiga mf, ska jag söka utredning eller försöka 1 gång till?