Behöver rådgivning om 19-åring
Jag vet inte riktigt varför min förra tråd försvann, har försökt prata med rektorn en gång till sedan dess, men ännu en gång påstår han att det inte är skolans ansvar att ta itu med sånt här.
Jag behöver hjälp med min underbara son som är 19 år. Han har haft en halvbra uppväxt, då jag är en ensamstående mamma och hans far lämnade oss i tidig ålder. Han har alltid trivts i skolan och gymnasiumet, men jag börjar tro att de andra eleverna har kul på hans bekostnad så att säga.
Det var häromdagen som jag pratade lite med min sons vän som jag förstod allvaret i situationen. Han berättade även om ett youtube klipp där någon gör sig lustig över min son. Finns det något sätt jag kan kontakta youtube och övertala dom att ta bort klippet? Han har väldigt livlig fantasi och kan ibland drömma bort sig in i sin egen lilla värld, jag tycker det är väldigt ILLA att andra elever på denna skola ska göra sig roliga över detta, jag har pratat med rektorn men han har ingen lust att bry sig.
Snälla, kan nån hjälpa mig, jag blir så ledsen över det hela.
Jag blir även lite ledsen över hans kvinnosyn, jag vill inte att han ska börja se kvinnor som bara "sexobjekt".
Vad ska jag göra??? http://www.familjeliv.se/Forum-3-171/#