• Svar på tråden Phil and Ted VIBE Del 5
  • fiali

Strålande, vill inte tappa bort tråden, ska ju snart få börja använda vagnen som syskonvagn - och då lär tipsen behövas!

• malrog

Kanon, vi fortsätter här..

Någon som har en Skip hop duo deluxe till viben? Hur sitter den och är den inte "för" stor och otymplig. Tror ni en dash deluxe funkar att fästa på sidan?

Hedda 061201 Tyra 090108
  • mansixxa

*favoritar*

Idag fick jag äntligen hem min Vibe och av det jag hunnit köra med den här inne så verkar den ju riktigt fin att köra. Imorn ska jag däremot ta premiärturen utomhus!

Både jag och sambon var som barn på julafton när vi satte ihop vagnen och dottern verkade tycka om att åka i den. Hoppas nu bara att den lever upp till alla förväntningar! Men jag har ju svårt att tänka mig att man kan hitta en lättare och smidigare syskonvagn nånstans..

Åh, nu fattas bara bebis så är kitet komplett!

• fiali

Har en dash deluxe, men inte provat än... återkommer!

• Kaxmaja
    fiali skrev 2009-04-02 22:09:15 följande:
    Har en dash deluxe, men inte provat än... återkommer!
    Vill se bild
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Magda78

Jag skulle vilja veta om det finns någon smart liten väska till Viben? Träffade på en pappa idag med en Vibe som berättade att han sett att det fanns någon mindre form av väska som man kunde fästa "bakom varukorgen" som på en UJ om ni vet/förstår vad jag menar. Någon som har en sådan eller kan länka till en bild?

• Kickan 84

Hur länge är det egentligen rimligt att vänta på något man reklamerat?

Vi har inte kunnat använda vår vagn på 3 veckor nu då en plastdetalj i ena spännet lossnat och chassit inte håller ihop som det ska. Det är inte ett dugg praktiskt att vara utan vagn med ett barn på 1,5 år och en 5 månaders... suck!

• Kaxmaja
    Kickan 84 skrev 2009-04-03 10:11:43 följande:
    Hur länge är det egentligen rimligt att vänta på något man reklamerat?Vi har inte kunnat använda vår vagn på 3 veckor nu då en plastdetalj i ena spännet lossnat och chassit inte håller ihop som det ska. Det är inte ett dugg praktiskt att vara utan vagn med ett barn på 1,5 år och en 5 månaders... suck!
    Usch vad jobbigt. Ni kan inte få en lånevagn undertiden? Eller har du en sjal du kan använda?
  • Kickan 84
    Kaxmaja skrev 2009-04-03 10:37:40 följande:
    Usch vad jobbigt. Ni kan inte få en lånevagn undertiden? Eller har du en sjal du kan använda?
    Vi har en ergonomisk sele, men vår pojke som är 1,5 år går ju inte gärna några längre sträckor själv för han blir ju så trött i benen. Har inte blivit erbjuden lånevagn eller annat.
  • Kaxmaja
    Kickan 84 skrev 2009-04-03 10:39:44 följande:
    Vi har en ergonomisk sele, men vår pojke som är 1,5 år går ju inte gärna några längre sträckor själv för han blir ju så trött i benen. Har inte blivit erbjuden lånevagn eller annat.
    Oki ni har bara Viben? Tänkte om ni kanske hade någon singelvagn oxå hemma så kunde du ta lilla i ergonomisk sele och stora i vagnen.
    Fråga efter lånevagn. Och stå på dig att du MÅSTE ha något NU
Svar på tråden Phil and Ted VIBE Del 5