Behöver tips på klänning man kan amma i
Vi är bjudna på bröllop och eftersom jag ammar måste jag ha en klänning alternativt top (som man kan ha kjol till) som är lätt att amma i. Inte det lättaste att få tag i. Har ni några bra tips??
Vi är bjudna på bröllop och eftersom jag ammar måste jag ha en klänning alternativt top (som man kan ha kjol till) som är lätt att amma i. Inte det lättaste att få tag i. Har ni några bra tips??
Man kan ta en med låg urrigning och ha ett linne under, gärna kort. På så vis drar du upp linnet och ner klänningen och får en liten matlucka där fram
www.4mom.se/
En massa amningsklänningar
Det ska jag testa! Ska ha namnfest på lördag och har också funderat över vad jag ska ha på mig!
babyproffsen säljer klänningar av märket boob, dom är anpassade för amning.
här kan man hitta snygga toppar och klänningar som är anpassade för att amma i: www.baraglad.se/
Tack för jättebra tips! Jag puffar lite om det är någon som har fler tips...
Jag körde mycket med omlottklänningar och ett linne under. Smidigt och diskret att bara dra åt sidan. Finns i de flesta klädesaffärer och från vardags- till festfina. Hoppas att du hittar något!
Oj, jag har köpt tyg och ska sy en balklänning med amningsfunktion, vi är bjudna på tre bröllop... Tänkte knappt på att det kanske fanns att köpa...