17 år och mamma om ca 1-2 veckor :)
jag läntar som tusan :) hon är beräknad att titta ut 8 April :)
Söker andra unga mammor eller blivande :)
jag läntar som tusan :) hon är beräknad att titta ut 8 April :)
Söker andra unga mammor eller blivande :)
Grattis!!! :D Vad ska hon heta??
Hejsan, jag var också 17 när jag fick min son :) Hur känns det??
grattis hoppas allt går bra på förlossningen :)
Tack :) Nellie, om hon inte ser ut som något helt annat ;D hehe!
Det känns bara bra :) Men börjar bli nervös nu :P hihi
Tack tack :)
Grattis till dotter som kommer snart
Själv var jag 19 när min dotter föddes och så underbart
Idag är jag 24år och har två underbara barn och planerar en tredje i år
Var också 17 när min son föddes
Grattis till bebisen!
Grattis :)
Jag va 17½ när jag fick min dotter och 19½ med sonen nu planerar jag och killen en till ;) Och blir de som vi vill så blir de en liten knodd 1 vecka efter att ja fyllt 21 ;)
Hur känns de att bli en ung mamma då? :)
grattis.. hoppas det kommer gå bra :D
själv var jag 20 år när jag fick min dotter
grattis jag födde min dotterför 9 veckor sedan så hon är inte så gammal, själv var jag då 18 år hoppas att du får son mig en dröm förlossning :)
hmm, alltså, ni som skaffade barn runt 17+....hur är ekonomin?
Själv fick jag "sparken" när jag var i vecka 30..tack och lov att min sambo jobbar och får en hyfsad bra lön. (fick barn när jag var 21)
Jag har så jag klarar mig varje månad, men visst blir det tajt ibland. Jag är ändå ensamstående,, och bor i en två vånings trea :) Jag flyttade hemifrån med min son några veckor innan jag fyllde 18.. :)
Jag var också 17 när jag fick min son. Är dock 18 nu :) hade en jättelätt förlossning som tog 2,5 timme och inga sprickor !
Angående ekonomin. jag och min sambo är inte rika, men vi är inte fattiga heller, vi klarar oss bra och har råd att äta ute några gånger i månaden. Vi bor i en fin tvåa och alla möbler är nyinköpta, dessutom har vi en fin bil, allt detta står vi för själva, har inte fått någon hjälp alls :)
Grattis TS , hoppas alllt går bra lycka till
Jag var 16 år när sonen kom nu är jag 19 och vi väntar vårt andra barn nu.
Har BF den 16:e April ....
Kul med fler unga =)
Ekonomiskt klarar vi det bra faktiskt .
Sambon jobbar och jag är hemmafru om dagarna , Vi klarar oss och har över till annat också varje månad ! =)
Sambon 25 år och jag 19 år Sonen 3 år snart, och bebis påväg .
Fick min första vid 17 år och ca 2månader.. hon är nu snart 7 år :) men jag är fortfarande en relativt "ung" mamma.. hahaha