vibrerande penis-pungring
Köpte en ring till sambon som gick runt pungen och kuken med en vibrator emellan. Ser fram emot att leka lite... Någon som kan berätta om dessa är sköna att leka med, för båda?
Köpte en ring till sambon som gick runt pungen och kuken med en vibrator emellan. Ser fram emot att leka lite... Någon som kan berätta om dessa är sköna att leka med, för båda?
En sånhär är det jag köppt. martinshop.se/x-factor_--_penisring_och_pungring/cid/104_2136_2243/pid/2673
Hoppas ni får kul.
Har själv svårt med penis-ringar o dyl, jag börjar bara skratta...
Den var ju ganska snygg i alla fall, enkel och stilren. Det som jag tycker är svårt är att avgöra om den sitter bra och bekvämt på. Du får gärna lämna ett omdöme på hur den fungerade, om den var lätt att använda och så vidare.
jag har den ringen och den är superbra!
Man kan behöva sätta den på plats i slakt tillstånd eller ha glidmedel på ringarna. (ringarna är inte töjbara)
Killen känner vibrationerna och jag får en livs levande vibrator ;)
Om man kör "bakifrån" så träffar ägget klitoris. Testa olika ställningar och finn er favorit.
Ägget är också löstagbart så man kan använda det även separat om man vill.
har själv tänkt köpa något sådant som ger njutning för både mig och min partner.. finns ju en hel djungel med dessa penisringar mm... men om nu denna är så bra kanske man skulle köpa en! tack för tipset!
Hafr även Dolfinger, och den är också bra ;)
De två skiljer sig väldigt åt fast de båda är vibrerande ringar.