• shortybynature

vad ska mann göra

vart kan man fixa surrogat ??

jag fick en dotter som dog i dec och ja själv genom gick mycket med kroppen och ja vågar aldrig bli gravid igen de är säkert och min kropp kan kanske inte de heller och min syster är väldigt snäll och vill ställa upp men ja vet inte hur man går tillväga med sånt och varför får man inte göra de i svergie de är dumt de finns bra folk som vill ha barn ??
    medans det finns skit folk föder ut hur som helst och om man inte vill adoptera men man vet att man är fertil men de är nästan dödligt för en att få de själv ..
    så varför ska man inte få hjälp om någon ställer upp. de gör mig arg för de finns som är fertila men kan bara inte få barn och då kan man testa surrogat... neh i vårt paragrafryttar land är de förbjudet här kan du bara adoptera som tar flera år och du ska vara rik och inte få ha en enda sjukdom typ.. finns knappas några njursjuka som blir godkända
    bara arg för att ja och min själv saknar vårt barn och ja vill ha en lilla syster lr bror till min ängel en vacker dag ...

Svar på tråden vad ska mann göra