Någon som beställt rea via nazar.se?
Som sagt ngn som beställt resor hos Nazar.se och flugit med det flygbolaget dom använder sig av? Vad tyckte ni isåfall?
Som sagt ngn som beställt resor hos Nazar.se och flugit med det flygbolaget dom använder sig av? Vad tyckte ni isåfall?
Vi reste med Nazar förra året. Funkade ungefär som all annan charter...förutom att kabinpersonalen inte talade svenska. Men när man väl landat så fanns svenska guider på plats som visade vilka bussar man skulle ta osv....
Åkte oxå med nazar förra året och instämmer med det som Linda skrivit.
Ok, tack för era svar!
Jag har själv inte beställt resa via nazar men har vänner som gjort det. Förra året åkte de och de var sååå nöjda! Bilderna ljög inte säger dom, vilket gjorde att de nu till detta år vågade boka ett annat hotell (lyxigare) än tidigare... Så nöjda var dom iallafall.
Vi har åkt med Nazar 3 gånger och varit väldigt nöjda!
har precis bokat en resa med dom..ska åka till alanya i maj..kommer bo på club paradiso..har åkt tidigare med dom..då åkte vi till antalya top kapi palace men då hade vi inte barn..det är verkligen hög standard på nazars hotell och hela deras koncept..därför boka vi igen med dom nu till maj..
Nazar eller lögnresebolaget ?
Läs detta : Vi beställde en resa till Turkiet den 8/8 2010 och vi skulle betala 23 200 för all inklusive enligt priset som visades på Internet. Men vi hade fel : dessa j--- idioter ökar priset till 23800 kr inom loppet av några musklick. Vad gör man ? Ringer lögnresebolaget för att få en förklaring :
"Om du vill avboka så för du betala 1800 kr för att få tillbaka den totala summan " Tillmötesgående lögnresebyrå ? Absolut inte. Ja, tänkte vi då... vi får betala yterliggare 600 och se glada ut. Idag skickar de ett mail och säger att priset ökat med 700 kr eftersom priset på bränslet har gått upp. Alltså kan ni förstå det ? Vilka fullständigt profithungriga svin är kapabla att göra ?
Nazar : ETT STORT SKÄMT !!!!
Tack för ordet
Malmöitisk: Jag har flera gånger, med andra flygbolag fått betala ett bränsletillägg för att priset på bränsle gått upp. Inget konstigt alls med det!
Gällande Nazar så har jag endast hört positiva omdömen. Känner flera som åkt med dom till Turkiet och varit hur nöjda som helst .
Hej! Har precis kommit hem från resa med Nazar till Turkiet, Pegasus Royal. Detta var min bästa semester någonsin. Jag har ingenting att klaga på.
Lyssna inte på de negativa recensionerna - jag googlade själv innan jag åkte och såg då en massa negativt. Ingenting stämde. Jag åkte med min son och vi nyttjade av oss både miniklubb (för barn) och träningsmöjligheter (för vuxna). Allt var hög kvalité.
Skriver detta eftersom det inte finns så många omdömen av Nazar som verkar stämma. Rätt skall vara rätt. Naturligtvis jobbar jag inte för företaget ifråga.
Nej visst du jobbar inte allls för dem, det är därför du uppar varenda gamla tråd med hjälp av samma text.
Vi var på Eftalia VIllage förra hösten och det var väl sådär. Vi är 5 i familjen och hade en lägenhet med 3 rum, endast sängar fanns, ingen soffa eller bord. Matsalen var otroligt fullpackad, men fick rusa runt för att hitta ett bord, viss mat var god men t ex efterrätterna var vackra men inte alls goda. Porslinet och dukarna ofta smutsiga. Dessutom var barnklubben på tyska så våra barn ville inte gå dit. För mig var detta första gången på All-Inclusive, och till det här hotellet skulle jag inte åka igen. Flyg o transfer fungerade bra.
Hej! Vi har försökt boka resa med Nazar till Pegasus Royal 4/6, men dom säger att dom inte fått flyginformation än och vet inte när dom kommer få det. Ni som skriver att ni bokat 5/6 har ni fått information om när flyget går? Nazar säger att dom inte vet när dom kommer att få det och allt känns väldigt osäkert med att boka!