• Helllen

Snittsamtal imorgon Uppsala

Hej! Jag ska på snittsamtal imorgon, för första gången med överläkare Solveig Lindeberg. Någon som har träffat henne tidigare? Är lite nervös och behöver pepp...

• Svar på tråden Snittsamtal imorgon Uppsala
  • Mammanseko
    Helllen skrev 2009-03-09 17:30:42 följande:
    Hej! Jag ska på snittsamtal imorgon, för första gången med överläkare Solveig Lindeberg. Någon som har träffat henne tidigare? Är lite nervös och behöver pepp...
    Jag har träffat henne och eg borde jag inte skriva något men önskar dig lycka till!

Hon har varit bra för somliga och mindre bra för somliga!

Hoppas allt går bra!
  • Helllen

Tack för ditt svar!
    Ojdå... Vad hade hon för inställning? Fick du ditt snitt?

• Mammanseko
    Helllen skrev 2009-03-09 20:37:30 följande:
    Tack för ditt svar!Ojdå... Vad hade hon för inställning? Fick du ditt snitt?
    Det var inte Solveig som beslutade om snitt men jag hade mycket kontakt med henne under förra graviditeten och sedan med Alva.

Hon beslutade dock att mitt planerade snitt skulle bli en igångsättning i sista sekund, vilket jag idag ångrar då det slutade med akutsnitt... Men men.

Hoppas allt gick bra för dig!
  • KakanMakan
    Helllen skrev 2009-03-09 17:30:42 följande:
    Hoppas det gick bra för dig. Jag har tyvärr inte så bra erfarenheter av just den läkaren. Dock har jag aldrig pratat just snitt med henne ... men mkt annat {#lang_emotions_undecided}
    ★ Storasyster 06 ★ Lillebror 09 ★
Svar på tråden Snittsamtal imorgon Uppsala