• SOMMAROXEN

Gå ned i vikt / Acai Berry

Är det någon som har erfarenhet av eller gått ned i vikt med hjälp av
    Acai Berry. Bär från amazonas som skall vara mycket effektiva på många olika plan.

Tips och idéer om effektiv viktreduktion mottages tacksamt.

// Tack på förhand!

• Svar på tråden Gå ned i vikt / Acai Berry
  • flaxa

Har aldrig hört talas om bären men kan tipsa om cambridge. Jag har gått ner 6kg på 2 veckor. Risken kan väl vara att man inte hinner ändra sitt ätbeteende om viktnedgången går så här fort.. Jag är nybörjare på cambridge men här på FL finns flera trådar med massor av kunskap.

• SOMMAROXEN

Jag har försökt med cambridge - jag klarade att byta ut en måltid per dag med inte att gå på ren förbränning. Hur gör du?

• TBS
    SOMMAROXEN skrev 2009-03-08 19:43:08 följande:
    Är det någon som har erfarenhet av eller gått ned i vikt med hjälp av Acai Berry. Bär från amazonas som skall vara mycket effektiva på många olika plan.Tips och idéer om effektiv viktreduktion mottages tacksamt.// Tack på förhand!
    Ät mindre och rör dig mer!

Det är inte sannolikt att dessa kapslar får dig att gå ner i vikt.
    (De kan förståss vara ett bra kosttillskott ändå)
  • flaxa
    Svar på #2
    Det här är andra gången jag provar. Första gången stog jag ut en dag. Gick upp mitt i natten och åt mackor...
    Den här gången var jag nog mer peppad. Jag har en hel del kilon efter förlossningen som nu 9,5mån senare sitter som berg. Dagen efter jag slutade amma satte jag igång på 'ren kur' (3 påsar/dag + kaffe o te).

Vissa dagar känner jag överhuvudtaget inte av sug eller hunger, men när jag gör det borstar jag tänderna, dricker vatten, provar kläder som varit för små och plötsligt passar eller kommer passa inom en vecka. Det gör att jag byter fokus o blir peppad igen!

Negativt är att jag fryser jättemycket och är orkeslös. Enligt cambridge egen reklam ska man vara full av energi och bör börja träna men det stämmer verkligen inte in på mig. Jag tror att orkeslösheten är en logisk följd av att 'äta' så lite.

En annan sak som gör att jag håller ut är att jag unnar mig att äta om det är något speciellt. Nästa vecka ska jag på en födelsedagsmiddag o den har jag sett fram emot länge !
Svar på tråden Gå ned i vikt / Acai Berry