• Sol Angelica

Snittsamtal i Kristianstad??

Någon som varit på snittsamtal i Kristianstad??

Ska dit den 20:e och hoppades få lite info om vad jag kan vänta mig...

Har 1,5 timme för samtal avsatt och sen kanske träffa läkare... Hoppas, hoppas!!!

• Svar på tråden Snittsamtal i Kristianstad??
  • Sol Angelica

Ingen??? Hmmm.... Trodde det var fler än jag i skåne som var livrädda....

• bella7878

Här e en som har varit å samtal i KSD de gick jätte bra
    Hon jag träffade va jätte go, jag talade om för henne att jag vägrar föda vaginalt igen
    hemsk upplevelse när jag fick pojke nr 1, pojk nr 2 kom ju till med kj...
    Och nu med pojk nr 3 kunde hon glömma att jag ej skulle bli beviljat, hon skrattade och tyckte att jag var bestämd på min sak.....ska ditt igen och få en datum till kj, hon sa att jag skulle tänka på vilken datum som jag önskade mig, typ 7 till 10 dagar innan bf 6 juli...Mvh

• Sol Angelica

Tack.
    Känns lite bättre då. Hoppas jag får träffa samma som dig då... {#lang_emotions_smile}

Hoppas bara att det går lika bra för mig. Men jag tänker positivt och hoppas på det bästa...

Kram

• bella7878
    Svar på #3
    Sol Angelica skrev 2009-03-05 20:53:23 följande:
    Tack.Känns lite bättre då. Hoppas jag får träffa samma som dig då... Hoppas bara att det går lika bra för mig. Men jag tänker positivt och hoppas på det bästa...Kram
    Jag håller tummarna för dig, stå på dig bara.....Hör av dig och tala om hur det gick kram
  • bella7878
    Sol Angelica skrev 2009-03-04 07:41:40 följande:
    Någon som varit på snittsamtal i Kristianstad??Ska dit den 20:e och hoppades få lite info om vad jag kan vänta mig...Har 1,5 timme för samtal avsatt och sen kanske träffa läkare... Hoppas, hoppas!!!
    Hejsan, hur gick det på snitt-samtalet ida??????
  • Sol Angelica

Det gick kanon!!!
    Fick träffa en jättemysig barnmorska, och fick en massa info om hur det gick till osv....Inget som jag inte redan visste, man har ju läst på... {#lang_emotions_smile}

Hon gav en tid till läkare, och rekommenderade skartp att jag ska få mitt snitt.
    Och eftersom jag inte har några medicinska hinder, så är det bara en formalitet innan jag får datum för planerat snitt.

Känns så skönt!!!!

Nu kan jag börja njuta, och slippa vara livrädd...

• Sol Angelica

Jag har fått mitt snitt beviljat av en läkare!!! Och redan fått tid. Så den 30:e Juni blir jag mamma!!!!   JIPPIE!!!!

• bella7878
    Sol Angelica skrev 2009-04-16 19:49:24 följande:
    Jag har fått mitt snitt beviljat av en läkare!!! Och redan fått tid. Så den 30:e Juni blir jag mamma!!!!   JIPPIE!!!!
    Ohhhhhh grattis, sååå roligt.....ohhhh jag vill me få datum ju
    Men få snällt vänta tills den 22, då ger dom mig ett datum oja längtaaaaar

Grattis igen o en bamse kram
  • MyggaMygg

Grattis till er.
    Jag har ej vatt på samtal men blev akutsnittad i kristianstad och mycket trevligt folk där som gör snitten.
    Ur söta allihopp iaf då jag var där,dock vill jag föda vaginalt denna gången OM jag lyckas och allt går bra.

• bella7878
    MyggaMygg skrev 2009-04-17 08:44:11 följande:
    Grattis till er.Jag har ej vatt på samtal men blev akutsnittad i kristianstad och mycket trevligt folk där som gör snitten. Ur söta allihopp iaf då jag var där,dock vill jag föda vaginalt denna gången OM jag lyckas och allt går bra.
    Jag undrar om man får eget rum el om man måste dela med andra....hur va det för dig?????
  • Sol Angelica
    bella7878 skrev 2009-04-17 08:41:10 följande:
    Ohhhhhh grattis, sååå roligt.....ohhhh jag vill me få datum juMen få snällt vänta tills den 22, då ger dom mig ett datum oja längtaaaaarGrattis igen o en bamse kram
    Tackar...
    Håller tummarna för dig! Men var abara bestämd, så går det garanterat vägen....

Kram Kram!!
  • bella7878
    Sol Angelica skrev 2009-04-17 23:25:23 följande:
    Tackar...Håller tummarna för dig! Men var abara bestämd, så går det garanterat vägen....Kram Kram!!
    Sol Angelica!!!!!!
    Hej o hopp.....imorgon får jag mitt snitt-datum e sååå nervös 
    min bm säger att det kommer säkert va den 25 juni men vi få se vad läkaren
    säger........Ha det bra så länge Bella
Svar på tråden Snittsamtal i Kristianstad??