Snittsamtal i Kristianstad??
Någon som varit på snittsamtal i Kristianstad??
Ska dit den 20:e och hoppades få lite info om vad jag kan vänta mig...
Har 1,5 timme för samtal avsatt och sen kanske träffa läkare... Hoppas, hoppas!!!
Någon som varit på snittsamtal i Kristianstad??
Ska dit den 20:e och hoppades få lite info om vad jag kan vänta mig...
Har 1,5 timme för samtal avsatt och sen kanske träffa läkare... Hoppas, hoppas!!!
Ingen??? Hmmm.... Trodde det var fler än jag i skåne som var livrädda....
Här e en som har varit å samtal i KSD de gick jätte bra
Hon jag träffade va jätte go, jag talade om för henne att jag vägrar föda vaginalt igen
hemsk upplevelse när jag fick pojke nr 1, pojk nr 2 kom ju till med kj...
Och nu med pojk nr 3 kunde hon glömma att jag ej skulle bli beviljat, hon skrattade och tyckte att jag var bestämd på min sak.....ska ditt igen och få en datum till kj, hon sa att jag skulle tänka på vilken datum som jag önskade mig, typ 7 till 10 dagar innan bf 6 juli...Mvh
Tack.
Känns lite bättre då. Hoppas jag får träffa samma som dig då...
Hoppas bara att det går lika bra för mig. Men jag tänker positivt och hoppas på det bästa...
Kram
Det gick kanon!!!
Fick träffa en jättemysig barnmorska, och fick en massa info om hur det gick till osv....Inget som jag inte redan visste, man har ju läst på...
Hon gav en tid till läkare, och rekommenderade skartp att jag ska få mitt snitt.
Och eftersom jag inte har några medicinska hinder, så är det bara en formalitet innan jag får datum för planerat snitt.
Känns så skönt!!!!
Nu kan jag börja njuta, och slippa vara livrädd...
Jag har fått mitt snitt beviljat av en läkare!!! Och redan fått tid. Så den 30:e Juni blir jag mamma!!!! JIPPIE!!!!
Grattis till er.
Jag har ej vatt på samtal men blev akutsnittad i kristianstad och mycket trevligt folk där som gör snitten.
Ur söta allihopp iaf då jag var där,dock vill jag föda vaginalt denna gången OM jag lyckas och allt går bra.