• Joockee

Någon mer som är sugen på ett syskon? Men att båda inte är överens eller att ekonomin ej tillåter..

Är nyfiken..! Är sugen på ett syskon!
    Men inte sambon.. Pga ekonomi.
    Hur är det att plugga och ha barn?

Vad har ni föräldrar för inkomster och 2 barn?
    Både positiva och negativa! Ni behöver inte vara "unga"

• Svar på tråden Någon mer som är sugen på ett syskon? Men att båda inte är överens eller att ekonomin ej tillåter..
  • Katy Perry

Jag är 20 år och fick min dotter när jag var 15, idag väntar jag mitt andra barn tillsammans med min nyfunna kärlek och jag skulle inte påstå att ekonomin tillåter. Han jobbar och tjänar runt 16.000 efter skatt och jag pluggar på distans och får 7500:-/månaden i studiebidrag och studielån

• Joockee

Katy Perry skrev 2009-02-20 11:26:44 följande:

Jag är 20 år och fick min dotter när jag var 15, idag väntar jag mitt andra barn tillsammans med min nyfunna kärlek och jag skulle inte påstå att ekonomin tillåter. Han jobbar och tjänar runt 16.000 efter skatt och jag pluggar på distans och får 7500:-/månaden i studiebidrag och studielån
    Tycker ni verkar ha det ganska bra ställt..
    Men lycka till med allt!
  • Nennr1

Vi fick våran son för snart 4 månader och "planerar" redan nr2. Händer det så händer det. Ekonomi är något som bara måste funka. Det finns alltid saker man kan prioritera bort. Pengar är en värdsligsak. Det löser sig alltid.

När jag jobbar får jag ut runt 13.000 å min sambo liknande. Onte direkt en dröm lön men de går runt med råge.

Hoppas att du kan övertala din sambo om det nu bara e pengar som spelar roll så vad e det i det långa loppet?
    Lycka till

• Lillanonna

Fick en son i januari. Är 22 och jag skulle gärna ha skaffat ett litet syskon ganska snabbt, iaf inom ett och ett halvt år, men vill plugga klart och börja jobba först! Så man har bådas inkomster och kanske kan börja fundera på hus.=)

Svar på tråden Någon mer som är sugen på ett syskon? Men att båda inte är överens eller att ekonomin ej tillåter..