Är jag helt ensam? HJÄLP!!
Finns det någon som är/varit i min situation? Vet inte vart jag skall göra av alla funderingar och tankar!?
Vi har försökt få barn i precis 2 år nu (kan bara inte fatta att det gått 2 år.) Är under utredning och än har de inte hittat någon uppenbar orsak. Har i förra månaden gjort spolning av äggledarna (de såg bra ut=öppna).
Fick igår mensen (SUCK!!). Det som är konstigt är att denna mens inte varit som tidigare. Har haft en mensvärk utan dess like, har aldrig haft en sådan mensvärk. Sen är det nu bara "färskt" blod som kommer, i normala fall har jag ganska sparsamma mensblödningar. Sen är det blandat med en hel del slem (äckelvarning!) I går när jag var på jobbet och var på toa så kom det ut en "slemklump". Det var som två klumpar som var förbundna med varandra via en slem "tråd". Svårt att förklara men finns det någon som känner igen sig i detta?? Som varit med om något liknande?
Skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med andra i liknande situation. Det är så svårt att komma med i redan befintliga trådar som är så långa och alla redan "känner" varandra.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-20 11:01
Skulle gärna vilja höra lite erfarenheter ifrån er som "spolat äggledarna" och sedan blivit gravida. Hur långt efter blev ni gravida?